حسن زمانی: بعد از دربی راجع به منصوریان تصمیم می‌گیریم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید منصوریان برای ماندن در این تیم باید دربی را پیروز شود.

به گزارش 11 نیوز، علیرضا منصوریان روزهای سختی را در استقلال پشت سر می گذارد.اگر چه سرمربی آبی‌ها امیدوار بود اعضای هیات مدیره از او حمایت کنند و مصاحبه افرادی نظیر مسعود معینی و پندار توفیقی خیال او را راحت کرد اما انگار داستان اولتیماتوم به او جدی است چون بعد از دربی تکلیف سرمربی استقلال مشخص خواهد شد.برای تایید این ادعا تنها کافی است صحبت های حسن زمانی را بخوانید.

* در حال حاضر ما با تیمی مواجه‌ایم که حتی در بازی با تیم‌های دسته دومی هم قادر به کسب پیروزی نیست.
نگران نباشید. بازی‌های دوستانه چندان ملاک نیست و مطمئنا نتایج تیم بهتر خواهد شد. تعطیلاتی که در حال سپری کردن آن هستیم بهترین زمان برای بازیابی بود که منصوریان هم به خوبی از این زمان بهره گرفته است.

*از منصوریان برای بهبود نتایج استقلال قول‌هایی از سوی هیات مدیره گرفته شده؟
نیازی به قول گرفتن نیست چون منصوریان از ما بیشتر دلش برای استقلال می‌سوزد. منصوریان هم می‌داند که اگر استقلال نتیجه نگیرد دودش به چشم خودش می‌رود. در همه تیم‌ها هم این طوری است. وقتی نتیجه دلخواه حاصل نشود سرمربی قبل از همه ضرر می‌کند.

*شنیده می شود اولتیماتوم‌هایی به منصوریان داده شده بخصوص درباره دربی؟
ما به منصوریان هیچ اولتیماتومی ندادیم.

* اگر منصوریان در دربی هم نتیجه نگیرد و  ببازد باز هم او را حمایت می‌کنید؟
حمایت‌های ما تا هفته چهارم بود. یعنی در آخرین نشستی که در هیات مدیره داشتیم به ایننتیجه رسیدیم که از منصوریان حمایت کنیم اما بعد از دربی باید دوباره درباره آینده کاری منصوریان نشست برگزار کنیم.

*پس احتمال هست در صورت شکست احتمالی تغییراتی در استقلال ایجاد شود؟
من یک نفر در استقلال تصمیم‌گیرنده نیستم که الان به شما بگویم منصوریان می‌ماند یا می‌رود. شما اجازه بدهید هفته ششم هم بگذرد آن گاه در این باره می‌نشینیم و گفتگو می‌کنیم. شاید هم استقلال دو بازی آینده‌اش را برد، آن وقت اساسا درباره آینده کاری منصوریان نیازی به برگزاری جلسه نیست چون کاملا واضح است که استقلال از وضعیت کنونی خارج شده است.


*خبرهای خوبی از استقلال شنیده نمی شود از جمله بسته شدن حساب‌ها و این که افتخاری حق امضا ندارد؟
این وضعیت در هر باشگاهی که تازه با تغییر و تحولات روبه‌رو می‌شود وجود دارد. ما نمونه امضای افتخاری را به بانک معرفی کرده‌ایم و تا‌ زمانی که تایید شده و روال کار روی غلتک بیفتد قدری زمان می‌برد. مطمئنا تا آن زمان موضوع مسدود بودن حساب‌ها هم حل می‌شود.

*به نظر می‌رسد از برخی اعضای هیات مدیره ناراحتید. بگذارید شفاف بگوییم ظاهرا شما ارتباط خوبی با جهانیان ندارید؟
اینطور نیست. حرف من این است که جایگاه استقلال را بدانیم و درک کنیم در چه تیمی کار می‌کنیم. استقلال بزرگتر از همه ما است. این را بارها گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم. بنده شخصا افتخار می کنم که با استقلال همکاری دارم. این یک حس واقعی است.

*بحث دیگری که در یکی از رسانه‌ها دیده شد امتناع رحمتی از حضور در تمرینات به بهانه ناراحتی از بازیکنان بود. این موضوع نشان می‌دهد که برخی بازیکنان همچنان روی مدار خودمحوری حرکت می‌کنند و هنوز متوجه نشده‌اند که استقلال بزرگتر از آنها است؟
حتما رحمتی با منصوریان هماهنگ کرده که در تمرین حاضر نشده است. من از رسانه‌ها می‌خواهم در انتشار برخی اخبار دقت کنند. هیچ بازیکنی بدون اجازه منصوریان در تمرین غیبت نخواهد کرد.

*ماجرای کسر امتیاز از استقلال هم نگران کننده است. در این باره فکری شده؟
اجازه نمی‌دهیم از استقلال امتیاز کسر شود. ما آنجا بیکار ننشسته‌ایم. مشکل را حل می‌کنیم.

* درباره وضعیت آکادمی که بی جهت پیچیده شده است چه نظری دارید؟
از افتخاری خواستیم گزارشی در این خصوص به هیات مدیره بیاورد. ایشان به‌عنوان سرپرست استقلال موظف هستند که همه امور را زیر نظر بگیرند و گزارش‌های آن را در اختیار هیات مدیره قرار دهند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------