آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

تردیدهای منصوریان در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات / استقلال مهاجم می‌خواهد یا مدافع؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

تیره‌روزی‌های استقلال همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرورزشی،  بعد از ناکامی در چهار هفته ابتدایی و نشستن در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی حالا در بازی‌های تدارکاتی هم نتایج ناامید‌کننده فشار انتقادات از علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال را به اوج رساند تا این مربی جوان در واپسین روزهای نقل و انتقالات تابستانی بار دیگر به فکر ترمیم ضعف‌های موجود در تیم با خریدهای جدید باشد.

در این راه اما تردیدهایی ذهن سرمربی استقلال را درگیر کرده چون بعد از مشورت‌ها و بررسی‌های فراوانی که منصوریان انجام داد هنوز در اینکه آخرین سهمیه‌هایش را با چه بازیکنانی پر کند به جمع‌بندی نرسیده است.

پادو، گزینه نهایی با مشکلات فراوان
لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی که دو فصل قبل در نفت با منصوریان روزهای بسیار خوبی را تجربه کرد یک بار دیگر در صدر فهرست‌های خرید استقلال قرار گرفته است. بازیکنی محبوب نزد سرمربی تیم که به اذعان این مربی ورودش می‌تواند بسیاری از مشکلات در ساختار تدافعی را حل و فصل کند. سوای اینکه تردیدهایی در خصوص آمادگی بدنی و روحی مدافع برزیلی وجود دارد مشکلات حل نشده این بازیکن با باشگاه سپاهان بر سر قرارداد نجومی سال دوم مشخص نیست که پادوانی بتواند به راحتی رضایتنامه‌‌اش را از باشگاه اصفهانی دریافت کند و آبی‌پوش شود.

حنیف در حد شایعه‌‌، عقیلی همچنان در لیست انتظار
در کنار مدافع برزیلی اما منصوریان روی دو گزینه داخلی دیگر هم نظر دارد. اولین بازیکن، هادی عقیلی مدافع پا به سن گذاشته و باتجربه سابق سپاهانی‌هاست که به خاطر مشکلاتش با این تیم هنوز قراردادش را فسخ نکرده و به دنبال حق و حقوق خود است. عقیلی که این روزها در قطر به سر می‌برد یکی از گزینه‌های آلترناتیو برای پادوانی قلمداد می‌شود ضمن اینکه در روزهای گذشته نام حنیف عمران‌‌زاده مدافع سابق استقلال که در تابستان از این تیم جدا شد نیز به عنوان دومین گزینه داخلی بر سر زبان‌ها افتاد که این موضوع به اذعان مدیران استقلال تنها یک شایعه بود نه بیشتر. با توجه به اینکه خود علی‌منصور، حنیف را در لیست نفرات مازاد قرار داد بعید به نظر می‌رسد بعد از دو ماه بخواهد این بازیکن را بازگرداند.

مدافع بخریم یا مهاجم؟!
نزدیک به دو هفته می‌شود که با قطعی شدن خروج نام محمدحسین کنعانی‌زادگان از لیست نفرات همه جا صحبت از اضافه شدن یک مدافع به استقلال شنیده می‌شود اما جالب‌تر اینکه طی یکی، دو روز گذشته و بعد از بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های دسته دومی دستیاران منصوریان به این مربی هشدار دادند که بیشتر از ساختار تدافعی باید به ساختار تهاجمی بیندیشد و در فکر تقویت خط حمله باشد چون نه کاوه رضایی انتظارات را برآورده کرده نه مهاجمان دیگر مثل آرش افشین، علی قربانی و... از همین ‌رو سرمربی استقلال با درگیری‌های ذهنی فراوانی روبه‌رو شده تا سهمیه‌های بزرگسال و خارجی خود را به مدافع اختصاص بدهد یا مهاجم.

پر شدن سهمیه آسیایی استقلال
رابسون جان‌واریو و هرایر مکویان در حال حاضر بازیکنان خارجی استقلال قلمداد می‌شوند. فرض را بر این بگیریم که پادوانی هم استقلالی شود باشگاه سهمیه خارجی‌های غیرآسیایی‌‌اش را پر خواهد کرد و تنها می‌ماند یک سهمیه آسیایی که خبر می‌رسد منصوریان و دستیارانش برای این سهمیه نقشه‌های خاصی در ذهن دارند. جذب یک مدافع چپ کلاسیک آسیایی در صدر اولویت‌های استقلالی‌ها قرار گرفته اما هیچ بعید نیست این سهمیه به جای بازیکنان آسیایی با یک مدافع چپ داخلی پر شود. بازیکنی که منصوریان از مدت‌ها قبل او را در یک تیم دسته اولی زیر نظر دارد اما هنوز برای جذب او اقدام نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------