آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

هیچ صفحه اینستاگرامی ندارم، به پلیس فتا شکایت می‌کنم / از فالوده، بستنی و فالوور سردرنمی‌آورم!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,خدادعزیزی

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: من هیچ صفحه اینستاگرامی ندارم و در فضای مجازی فعالیتی نمی‌کنم.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با فارس در خصوص مطلبی که در اینستاگرام از قول او منتشر شده مبنی بر اینکه انتقاداتی را علیه خواننده زیرزمینی منتشر کرده، اظهار داشت:‌ من باید بگویم هیچ صفحه‌ اینستاگرامی ندارم و در فضای مجازی فعالیت نمی‌کنم. نمی‌دانم چه کسی هم این موضوع را عنوان کرده و هدف او از منتشر کردن این مطالب چیست.

وی ادامه داد: باور کنید اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من اصلاً از مسائلی مثل فالوده، بستنی و فالوور سر درنمی‌آورم! نسبت به کسی که این صفحه را به نام من راه انداخته، شکایت می‌کنم و می‌دانم پلیس فتا هم پیگیر این‌گونه مسائل است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال یادآور شد: دلیلی ندارد این گونه کارهای غیرقانونی رخ بدهد و باید جلوی این‌گونه مسائل گرفته شود. مطمئن هستم پلیس فتا هم پیگیر این‌گونه مسائل است.

عزیزی در مورد حضور این خواننده زیرزمینی در فوتبال خاطرنشان کرد:‌ من یک بار دیگر هم گفتم فوتبال ما آنقدر ضعیف شده است که چنین افرادی هم می‌توانند در آن ورود کنند. من به هیچ کس بی‌احترامی نمی‌کنم و اصلاً این گونه رفتارها را هم دوست ندارم، اما فوتبال ما به جایی رسیده که ضعف‌های زیادی دارد و راه را برای سایر افراد باز کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------