افتخاری: برکناری منصوریان دور از انسانیت است / پادوانی خودش رضایت بگیرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرپرست باشگاه استقلال گفت: مسئولان شهرداری 3 میلیارد هزینه در نظر گرفتند که برای بهره برداری 2 ورزشگاه در اختیار استقلال به ما کمک کنند.

به گزارش کاپ، سیدرضا افتخاری درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: ما 2 هدف داریم. برنامه اول ما سروسامان دادن به تیم استقلال است که کمک کنیم این تیم به روزهای اوج خود بازگردد. برنامه دوم ما که دراز مدت خواهد که احداث زیرساخت های باشگاه استقلال است. هر 2 ورزشگاهی که در اختیار استقلال هست، وضعیتی خوبی ندارد. خوشبختانه طی جلساتی که با شهردارهای این 2 منطقه داشتیم، پذیرفتند و استقبال کردند که کمک کنند. حتی 3 میلیارد هزینه در نظر گرفتند که برای بهره برداری 2 ورزشگاه در اختیار استقلال به ما کمک کنند.

وی همچنین افزود: میدانید که باشگاه در گذشته متاسفانه تعهداتی ایجاد کرده و نتوانسته به آنها عمل کند. این بدهی ها انباشته شده و الان به یک معضل بزرگ برای باشگاه تبدیل شده است. من با وزیر ورزش صحبت کردم و راه حل هایی پیدا کردیم که به تدریج بدهی های باشگاه استقلال را پرداخت کنیم تا این باشگاه بتواند ادامه حیات دهد. باشگاه استقلال یکی پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیا محسوب می شود. استقلال یک برند شناخته شده است. به نظرمن همه از این برند به نفع خودشان بهره برداری کرده اند به غیر از خود استقلال. ما برنامه های زیادی داریم که اگر فرصت پیدا کنیم و شرایط باشگاه اجازه دهد می توانیم آنها را اجرایی کنیم در آن صورت من به آینده این باشگاه خوش بین هستم. در آن صورت است که این مشکلات عدیده فعلی کاهش پیدا می کند. در واقع اگر من نتوانم تمام مشکلات را از بین ببرم حداقل زورم می رسد که بخشی از این ها را جمع و جور کنم تا باشگاه سروسامانی پیدا کند و وضعیتش تثبیت شود.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین درباره اظهارات برخی از اعضای هیات مدیره درباره کادر فنی تصریح کرد: اگر من دیروز صحبتی را درباره زمانی انجام دهم فقط به شخص او نبود. احتمالا امروز یا فردا نشستی را با وزیر ورزش برگزار کنم تا در خصوص این مباحث صحبت هایی را انجام دهم. همان طور که همه می دانند هیات مدیره باید به عنوان بازوهای مدیرعامل در باشگاه فعالیت کند. متاسفانه در باشگاه استقلال از گذشته هرکسی به خودش اجازه داده که در مسائل مختلف ورود کند. در واقع این به یک رسم در باشگاه استقلال تبدیل شده که باید یک روز به این مساله خاتمه داده شود. الان بهترین موقعیت است و من هم نسبت به این موضوع حساسیت دارم. اگر من بخواهم برنامه هایم را اجرایی کنم باید در وهله اول باشگاه دارای آرامشی باشد که کارهای ما به درستی انجام شود. متاسفانه برخی مصاحبه ها انجام می شود که آرامش باشگاه و تیم را به هم می زند. اینکه مصاحبه ها در یک چارچوب قرار بگیرد یکی از خواسته های من خواهد بود.

افتخاری درباره برنامه های کوتاه مدت خود برای استقلال و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی بیان داشت: من احساس کردم منصوریان به کمک نیاز دارد و به همین خاطر بهتاش فریبا را که در این سال ها با منصوریان در ارتباط بوده به کادر فنی اضافه کردم.از طرفی ما خواستیم در کنار منصوریان باشد تا تجربیاتش را دراختیار او قرار دهد. شرایطی را فراهم می کنیم که بازیکنان مدنظر منصوریان به جمع سایر بازیکنان اضافه شوند. از تجاربی که در فوتسال و فدراسیون دارم این را یاد گرفته ام که وقتی با یک مربی قرارداد بستم باید تا آخر پای او بایستم. این طور نیست که با یک مربی قرارداد ببندم و بعد از یک باخت بگویم چون ناکام بودی باید بروی. کجای دنیا این اتفاق می افتد. چرا در کشورهای جهان سوم این اتفاق می افتد اما ما باید یاد بگیریم که فوتبال مان حرفه ای باشد. من آن قدر تجربه دارم که می فهمم باید از منصوریان به شدت حمایت کنم.

وی درباره شرایط پادوانی برای حضور دراستقلال گفت: با پادوانی صحبت هایی انجام دادیم. ما بررسی های لازم را برای عقد قرارداد او انجام می دهیم تا انشاالله به زودی برای امضای قرارداد به باشگاه بیاید.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که برای جذب این بازیکن مبلغی به سپاهان پرداخت می شود یا خیر خاطرنشان کرد: اگر هم قرار باشد مبلغی پرداخت شود خود این بازیکن باید پرداخت کند. او باید با سپاهان تسویه کند و رضایت نامه اش را از باشگاه اصفهانی بگیرد تا بتواند به استقلال بپیوندد.

افتخاری درباره اینکه از کمیته فوتسال کنار گذاشته شد اظهار داشت: کفاشیان این سمت را پذیرفته و از سوی کنفدراسیون آسیا به جام جهانی کلمبیا اعزام می شود.  من هم به اعضای تیم فوتسال قول دادم که اگر برسم چند روزی برای تماشای مسابقات به کلمبیا بروم. ما رفاقت و دوستی خوبی بین کادر فنی و بازیکنان ایجاد کرده بودیم. مثل یک خانواده بودیم که از یکدیگر حمایت می کردیم. الان هم من احساس می کنم که به من نیاز دارند. البته کار خاصی انجام نمی دادم اما شاید از نظر روحی برای شان مهم باشد من حضور داشته باشم. الان هم بازیکنان در تورنمنت تایلند حضور دارند که حتما متوجه شدید تایلندی ها چه بلایی سر بازیکنان ما آوردند تا بتوانند در یک بازی تدارکاتی پیروز شوند.

وی همچنین اضافه کرد: البته تیم ملی ما برای کسب نتیجه به این مسابقات نرفته بود و هدف فقط هماهنگی بین بازیکنان بود. در ضمن چهار مهره اصلی تیم ملی فوتسال به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور نداشتند اما برای جام جهانی امیدوارم بتوانند حضور داشته باشند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه اعلام کرده حتی اگر منصوریان دربی را هم ببازد دست به تغییرات نمی زند، گفت: اگر منصوریان از دوسال قبل در استقلال مربی بود و دائما می باخت شاید صحبت از برکناری او کمی به واقعیت نزدیک بود اما او فقط چند هفته است که به استقلال آمده و تازه تیمش را پیدا کرده است. این دور از انسانیت است که بخواهیم از الان حرف از برکناری او بزنیم. هواداران هم در این چند روزه بارها به من گفته اند که خواهش می کنیم منصوریان را حمایت کنید. من هم به آنها این نوید را دادم که قطعا از منصوریان حمایت می کنم.

افتخاری در پایان دررابطه با اینکه برنامه جدیدی برای ساماندهی هواداران استقلال دارد یا خیر عنوان کرد: من احتیاج به فرصت دارم تا بتوانم برنامه های بلندمدت را اجرایی کنم. برخی مشکلات بزرگ وجود دارد که باید آنها را به تدریج حل کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------