تذکر سید حسن به استقلالی ها؛قدر این پیراهن را بدانید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سید حسن خمینی

فرزند یادگار امام(ره)گفت:شرایط استقلال بیشتر یک التهاب است.

به گزارش کاپ،فرزند یادگار امام(ره) در دیدار با اعضای تیم استقلال از سابقه فوتبال در بیت حضرت امام(ره) گفت: «فوتبال در خانواده ما نوستالژیک است. پدرم در شاهین که بعدها به پرسپولیس تبدیل شد، تمرین کرده‌اند اما بعدها به خاطر شرایط حضرت امام و دوران مبارزات فوتبال را ادامه ندادند. از قم در آن دوران 2نفر به تمرین شاهین رفتند؛ یکی مرحوم پدرم که به قول آن‌روزی‌ها بک‌راست بازی می‌کردند و دیگری آقای کاظم رحیمی بودند که از شاهین به پرسپولیس و تیم‌ملی رسیدند.»

سیدحسن خمینی بارها علاقه‌اش به فوتبال را با حضور در استادیوم‌ها و دیدار با مسئولان فوتبالی نشان داده بود؛ علاقه‌ای که سابقه‌ای طولانی دارد: «در کودکی کیهان‌ورزشی را مطالعه می‌کردم. بیشتر از شماها به استادیوم‌ها رفتم. آن زمان هنوز آقای منصوریان بازی را شروع نکرده بودند که ما برای تماشای فوتبال‌ها یک‌بار به آزادی می‌رفتیم و یک‌بار به استادیوم شهید شیرودی. از دنیای پرحاشیه فوتبال خبر دارم. هر وقت فوتبال ما رو به جلو حرکت کرد، ورزش ما هم مسیر پیشرفت را دنبال کرد. بعد از جام‌جهانی78، وقتی ما در سال98 به جام‌جهانی رفتیم و از آن به بعد یک دوره در میان در این مسابقات حاضر هستیم، اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که ورزش ما هم از همان زمان در مسیر پیشرفت قرار گرفت. در عین حال باید گفت که پیشرفت فوتبال هم زمانی حاصل می‌شود که استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند.»

ارزش پیراهن همان مساله‌ای است که بارها و بارها قدیمی‌های فوتبال به آن اشاره می‌کردند؛ مساله‌ای که شاید در دوره امروز از یاد رفته باشد. فرزند یادگار امام(ره) با یادآوری این موضوع به بازیکنان استقلال گفت: «شماها باید بدانید که افتخار حضور در استقلال را دارید؛ جایی که شما در آن حضور دارید، آرزوی جوانان بسیاری است. حاشیه آفت موفقیت است و باید بر حواشی غلبه کنید. این 2تیم هواداران بسیاری دارند و این علاقه بستر حاشیه است. فرق است میان تیمی که 10تماشاگر واقعی هم ندارد و تیمی که برای تماشایش از شهرهای دور هم به استادیوم می‌آیند.»

شرایط بد استقلال در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر اتفاقی است که این روزها هواداران این تیم را نگران کرده است. سیدحسن خمینی با اشاره به وضعیت استقلال در روزهای گذشته گفت: «نمی‌خواهم بگویم برای استقلال مشکلی پیش آمده، بحران در استقلال را قبول ندارم. به نظر من شرایط استقلال بیشتر یک التهاب است. نتیجه‌نگرفتن در 4بازی ابتدای فصل نمی‌تواند یک بحران باشد. اگر می‌خواهید از این شرایط عبور کنید، کادرفنی و بازیکنان باید مواظب باشند. خوشبختانه تیم شما روان بازی می‌کند و معلوم است که تیم شناخت خوبی از خودش دارد. سرمربی فهیمی دارید. آقای منصوریان امتحان خودش را در گذشته پس داده است و نتایج درخشان تیم نفت تهران در دوره ایشان گویای سابقه‌اش است. من باید یادی کنم از دوران خوب استقلال در زمان آقایان مظلومی و قلعه‌نویی. با اتکا به دانش کادرفنی و تلاش‌هایتان امیدوارم استقلال به شرایط خوبش بازگردد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------