محمود گودرزی: عملکرد تکواندوکاران راضی کننده نبود / حکم سرپرست استقلال صادر شده



اخبارورزشی,خبرهای ورزرشی,گودرزی

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه عملکرد تکواندوکاران در بازی‌های المپیک رضایت بخش نبود، گفت: در این خصوص آسیب شناسی صورت خواهد گرفت.

به گزارش مهر، وزیر ورزش و جوانان امروز (یکشنبه) با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از اردوی پارالمپیکی تیم والیبال نشسته بانوان بازدید به عمل آورد.

گودرزی در پایان تمرین والیبالیست ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش های آنها پاسخ داد.

وزیر ورزش ابتدا در حالی که خطابش به بانوان والیبالیست بود، گفت: امیدوارم در بازی های پارالمپیک ریو عملکرد خوبی داشته باشید چون چشم مردم بعد از بازی های المپیک به موفقیت های شما است. کسب نتیجه مهم است اما خوب بازی کردن از اهمیت بالاتری برخوردار است.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که مدال آوران پارالمپیک چه میزان پاداش دریافت خواهند کرد؟ گفت: همان میزان که برای مدال آوران المپیکی در نظر گرفته ایم به مدال آوران عزیز پارالمپیکی تعلق خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه ارزیابی وی از عملکرد کاروان المپیکی ایران چیست، اظهار داشت: ما از حیث نتیجه نسبت به تمام ادوار المپیکی که در آن حاضر شدیم در این دوره از رقابت ها در جایگاه دوم ایستادیم که البته باید سعی کنیم نتایج ما از این هم بهتر باشد.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تکواندوکاران در بازی های المپیک راضی بودید یا خیر؟ گفت: خانم کیمیا علیزاده در بازی های المپیک کار سترگی انجام دادند و به مدال برنز دست پیدا کردند که این از اهمیت بالایی برخوردار است اما عملکرد تکواندوکاران مرد چندان راضی کننده نبود و این موضوع باید آسیب شناسی شود.

«آیا رئیس فدراسیون تکواندو تغییر خواهد کرد؟» وزیر ورزش در پاسخ به این سوال گفت: نه چنین نیست. تغییرات باید طبق اساسنامه صورت بگیرد و ما نمی توانیم در این امر دخالتی داشته باشیم.

وی در خصوص استعفای رئیس فدراسیون هندبال گفت: بله استعفای ایشان به دست ما رسیده است اما در این خصوص باید ارزیابی صورت بگیرد چرا که نمی توان هر استعفایی را در همان بدو امر پذیرفت.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا برای مجتبی عابدینی شمشیرباز المپیکی ایران پاداش در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، گفت: به هر حال پاداش ها باید طبق ضوابطی اهدا شود تا دیگر ورزشکاران که عملکرد خوبی داشتند اما مدال نگرفتند از این بابت آسیب نبینند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان درباره اینکه آیا مدیرعامل استقلال حق امضا دارد یا نه؟ تاکید کرد: حکم سرپرست باشگاه استقلال صادر شده است و ایشان بدون هیج مشکلی به کار خود در این باشگاه ادامه خواهند داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------