آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

گودرزی: 600 پروژه ورزشی در کشور نیمه تمام است



اخبارورزشی,خبرهای

وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون 600 پروژه ورزشی در کشور نیمه تمام است.

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی در مراسم تکریم از ورزشکاران و مدال‌آوران استان مازندران در المپیک ریو 2016 و آغاز عملیات ساخت سالن ورزشی 5 هزار نفری شهرستان جویبار که با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران برگزار شد، اظهار کرد: رهبری در چهارشنبه هفته گذشته با ارسال پیامی فرمودند(ما قدردان ورزشکاران هستیم) و از این پیام امید بخش رهبری تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته در جایگاه معاون فنی سازمان ورزشی کشور به محضر شهید رجایی رسیدم، افزود: ایشان به من گفتند مسئولیت خطیری بر عهده شما است و ورزش از جمله مواردی است که می‌توان در آن میدان‌ها ورزشکاران را جهت‌دهی کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه  در سال 47 در میادین ورزشی کشتی می‌گرفتم، تصریح کرد: انسان از هر کشتی لذت نمی‌برد اما کشتی این مدال‌آوران بسیار لذت بخش بود.

وی افزود: کاهش تحریم ها، افزایش صادرات نفت، رفع ایران هراسی و از بین بردن اجماع جهانی علیه ایران، حل ممنوعیت حمل و نقل  پول، افزایش میزان مشارکت در سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور، رشد اقتصادی و تثبیت قیمت ها و کاهش شوک اقتصادی، توسعه زیرساخت ها راه‌ها و ورزشگاه‌ها از اقدام های دولت تدبیر و امید بود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در آغاز مسئولیت در این وزارت 4 هزار و 280 پروژه ناتمام کلنگ خورد و تا کنون 600 پروژه تکمیل شد اما بخش عمده ای از این پروژه‌ها بر زمین مانده است.

گودرزی با بیان اینکه تا کنون در هیچ جای کشور پروژه ای کلنگ‌زنی نشد، افزود: کلنگ‌زنی ورزشگاه 5 هزار نفری جویبار نخستین کلنگ‌زنی در دولت تدبیر و امید است و قرار بود در گذشته این کلنگ‌زنی انجام شود اما اعتبارات آن مهیا نبود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه  سالن 5 هزار نفری جویبار 30 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این سالن در فضای 10 هزار مترمربع شامل سالن اصلی مسابقه، سالن جنبی تمرین، سونا و جکوزی، مجموعه رختکن و سرویس بهداشتی، تریا، غذاخوری، اتاق مخصوص میهمان تدارک دیده شده است.

در پایان سخنرانی وزیر ورزش به همراه استاندار مازندران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، ادیانی و رضیان نمایندگان شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم شهر، سیمرغ و جویبار  سالن 5 هزار نفری جویبار را کلنگ زدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------