آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

خبرهای غیرقابل اطمینان / استقلال روی نقشه دوم کار می‌کند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مجیدی

برخی خبرهای غیررسمی در باشگاه استقلال نشان می دهد مسئولان تیم آبی تهران به فکر کار کردن روی نقشه دوم برای ادامه لیگ هستند.

به گزارش مهر، ناهماهنگی ها و بی‌اطمینانی ها در استقلال ادامه دارد. در خبرها اینطور عنوان شد که جهانیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با فرزاد مجیدی جلسه داشته است، البته این خبر نه تایید شد و نه تکذیب!

مشکل استقلال هم همین است که نه تایید می کند و نه تکذیب که این موضوع ضمن کمک به خبرسازان برای خبرسازی های بعضا غیر منطقی باشگاه را هم مرموز و غیر قابل اعتماد می‌کند اما به هر حال ماهیت این خبر نشان می‌دهد که استقلال در حال آماده کردن نقشه دوم در صورت نیاز است  و در حال آماده سازی برای غافلگیر نشدن.

جلسه با فرزاد مجیدی برای مربیگری فرهاد و سرمربیگری یک مربی خارجی به پیشنهاد فرهاد می‌تواند یکی از نقشه‌های جانشین در صورت نیاز باشد و اتفاقا تمامی باشگاه‌های بزرگ همیشه نقشه دوم را در جیب خود دارند که با اتفاقات دستخوش تصمیم های بسیار سریع نشوند اما با توجه به بیانیه باشگاه استقلال که منتشر شد و ماهیت آن حمایت از منصوریان و تذکر به اعضای هیات مدیره بود، معلوم نیست در صورت تایید این خبر اوضاع در هیات مدیره استقلال چگونه جلو می‌رود.

افتخاری زمانی را برای تهدید نشانه رفته بود اما حالا جهانیان در حال جلسه گذاشتن است آن هم با بازیکن سابق استقلال که داعیه مربیگری در این تیم را دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------