گودرزی برخلاف وزیر و روسای قبلی / وزیر در تهران و معاونان گرد ریو!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,گودرزی

وزیر ورزش و جوانان سرشناس‌ترین غایب در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک بود اما معاونانانش جور او را کشیدند و حساب ریو را گشتند.

به گزارش مهر، درحالی که اکثر روسای پیشین سازمان تربیت بدنی و نخستین وزیر ورزش و جوانان در همه رویدادهای مهم بین المللی از جمله بازیهای المپیک حضور پیدا می کردند و از روز اول تا آخر هم در کشور میزبان باقی می ماندند، محمود گودرزی اصلا به ریو سفر نکرد.

گودرزی در شرایطی که می توانست به ریو سفر کند و چند روزی را کنار کاروان ورزش ایران باشد اما تصمیمی قابل تقدیر گرفت و در تهران ماند. شاید حضور او از نظر انگیزه و شرایط روحی می‌توانست به ورزشکاران کمک کند، اما او در تهران ماند و به برزیل سفر نکرد.

این درحالی بود که از سوی کمیته ملی المپیک تمام مقدمات سفر وزیر ورزش به برزیل انجام شده بود اما او ترجیح داد در تهران بماند.

اما ای کاش معاونان پرتعداد محمود گودرزی هم کمی از وزیر الگوبرداری می کردند و در تهران می ماندند. نصرالله سجادی، رباب شهریان، مازیار ناظمی، امیررضا خادم، مناف هاشمی، غلامرضا شعبانی بهار و .... از جمله معاونین و مسئولان وزارت ورزش بودند که بعضا از روز اول بازیهای المپیک در ریو حضور داشتند و برخی از همراه آخرین نفرات کاروان به ایران بازگشتند.

معاونان و مسئولان وزار ورزش در شرایطی روزهای زیادی را در برزیل حضور داشتند که حضورشان تاثیری نداشت و مشخص نبود در این مدت بجز گشتن ریو چه کار مثبتی برای کاروان ورزش ایران انجام دادند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------