آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پرداخت حقوق دو میلیون تومانی به ورزشکاران المپیکی ادامه دارد؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حقوق ورزشکاران المپیک

پرداخت حقوق دو میلیون تومانی به ورزشکاران بابت کسب سهمیه بازی های المپیک سی و یکم، با توجه به اتمام این دوره بازی ها متوقف خواهد شد.

به گزارش مهر، یکی از اقدامات انگیزشی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با بازی های المپیک 2016 ریو، تعیین حقوق دو میلیون تومانی برای ورزشکارانی بود که از حضور در رقابت های گزینشی، سهمیه لازم برای حضور در این دوره بازی ها را به دست می آوردند.

بر این اساس وزارت ورزش و جوانان هر یک از ورزشکاران رشته های مختلف از حضور در رقابت های کسب سهمیه آسیایی یا جهانی، صاحب سهمیه بازی های المپیک می شدند، ماهیانه دو میلیون تومان حقوق پرداخت می کرد. تا سال گذشته این حقوق از طریق فدراسیون ها در اختیار ورزشکاران المپیکی قرار می گرفت اما از ابتدای امسال با تصمیم وزارت ورزش و جوانان، حقوق کسب سهمیه به طور مستقیم به حساب ورزشکاران المپیکی واریز می شد.

در کل اینکه کسب سهمیه مستقیم بازی های المپیک، مبنای وزارت ورزش و جوانان برای پرد اخت حقوق دو میلیون تومانی به ورزشکاران المپیکی بود. این حقوق بلافاصله پس از کسب سهمیه در اختیار ورزشکار مربوطه قرار می گرفت و از همان ابتدا هم مبنای کار بر این بود که پرداخت این حقوق تا زمان بازی های المپیک ادامه داشته باشد. با این اوصاف و با توجه به برگزار شدن بازی های المپیک 2016 ریو، آیا پرداخت حقوق دو میلیون تومانی ورزشکاران المپیکی متوقف شده است یا احتمال دارد تصمیم دیگری در این رابطه گرفته شود؟

مناف هاشمی، معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهارداشت: از همان ابتدا قرار بر این بود که پرداخت حقوق دو میلیون تومانی به ورزشکاران المپیکی به طور مستمر اما فقط تا زمان بازی های المپیک ادامه داشته باشد. طی ماه های گذشته پرداخت این حقوق به طور منظم انجام شد حالا هم جای سوال نیست که پرداخت این حقوق ادامه خواهد داشت یا خیر؟ چون طبق قرار مان در این زمینه متعهد به پرداخت حقوق تا بازی های المپیک بودیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------