مشکلات بزرگ استقلال در شروع کار افتخاری



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افتخاری

در حالی که حدود یک ماه از انتخاب سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال می‌گذرد که او هنوز حق امضا ندارد.

به گزارش ورزش سه، روزی که سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد، اعضای هیات مدیره اعلام کردند او فعلا در این باشگاه کار می‌کند تا بعدا در مورد مدیرعامل این باشگاه تصمیم‌گیری شود. در آن زمان گمانه‌زنی می‌شد که افتخاری خیلی زود به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام شود اما با گذشت یک ماه از این ماجرا هنوز این اتفاق نیفتاده است.

اما نکته عجیب‌تر این است که هنوز افتخاری حق امضا در باشگاه استقلال ندارد و بنابراین هرگونه تصمیم‌گیری یا انتقال پول در این باشگاه جنبه قانونی نخواهد داشت. این اتفاق در حالی افتاده است که معمولا حق امضا بعد از حدود دو هفته مراحل اداری به مدیرعامل جدید باشگاه داده می‌شود اما اینکه چطور سیدرضا افتخاری هنوز دارای چنین شرایطی نیست سوال‌های زیادی را در ذهن اهالی فوتبال به وجود آورده است.

هرچند فعلا کارهای استقلال بی‌سروصدا و ظاهرا در آرامش پیش می‌رود اما در حال حاضر اعضای کادرفنی استقلال پولی دریافت نکرده‌‌اند و طبیعی است که با ادامه پیدا کردن این شرایط آنها هم صدای اعتراضشان بلند می‌شود.

از همه این‌ها گذشته فعلا حساب باشگاه استقلال مسدود است و طبیعی است که با فرارسیدن موعد چک بازیکنان مشکلات این باشگاه  و البته حاشیه‌های آن چند برابر می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------