غفوری: شکست ناپذیری مقابل قطر را 6 ساله می کنیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,غفوری

گفت‌و‌گوی «ایران» با مدافع راست تیم ملی فوتبال غفوری: شکست ناپذیری مقابل قطر را 6 ساله می کنیم

به گزارش ایران، مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2018 از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار به مصاف تیم چند ملیتی قطر خواهد رفت.

 

فوتبال ایران 5 سالی است که به تیم ملی قطر نباخته و این امید در بین هواداران فوتبال وجود دارد تا طلسم بی‌شکستی تیم ملی روز پنجشنبه نیز ادامه یابد و شاگردان کارلوس کی روش بتوانند با کسب امتیاز کامل در این دیدار خانگی گامی بلند برای صعود به جام جهانی بردارند.

تیم ملی ایران پس از برگزاری این دیدار خانگی روز سه‌شنبه برای انجام دومین دیدار به چین خواهد رفت تا در این فاصله 4 روزه دومین دیدار نفسگیر خود را برگزار کند.


مدافع تیم ملی فوتبال در خصوص اردویی که تیم ملی در ایتالیا برگزار کرد به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «خدا را شکر در آستانه 2 دیدار مهم تیم ملی در مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته متأسفانه اردوهای پیشین تیم ملی به دلیل برخی مشکلات عملی نشد اما به هر حال اردوی ایتالیا به ما کمک کرد تا از نظر هماهنگی به شرایط تقریباً ایده آل برسیم.» وریا غفوری ادامه می‌دهد: «اردوهای ما تا پیش از دیدار با قطر و چین با حضور لژیونرهای تیم ملی ادامه داشت تا ان شاءالله با یک بازی مقتدرانه بتوانیم این دو دیدار حساس و سرنوشت ساز را با موفقیت پشت سر بگذاریم و گام‌های نخست این مرحله را با کسب 6 امتیاز در دو بازی محکم برداریم.» او در خصوص طلسم 5 سال بی‌شکستی تیم ملی برابر قطر و تداوم این موضوع در دیدار روز پنجشنبه بیان می‌کند: «این‌ها اعداد است. همه بازیکنان در این 5 سال تلاش کردند تا به بهترین نتیجه دست یابند و این 5 سال بی‌شکستی مقابل تیم ملی قطر نتیجه تلاش تمامی بازیکنان  طی این سال هاست.»


مدافع تیم ملی فوتبال می‌افزاید: «بازی مقابل قطر نخستین دیدار ما در مرحله دوم به حساب می‌آید به این دلیل اهمیت زیادی برای ما دارد، امیدواریم که با ارائه یک بازی خوب بتوانیم با کسب نتیجه دلخواه گام محکمی برداریم و به هدف‌مان که رسیدن به جام جهانی روسیه است، برسیم. می‌خواهیم که این 5 سال بی‌شکستی‌مان به تیم ملی قطر به 6 سال بی‌شکستی تبدیل شود.»


غفوری در پاسخ به این سؤال که تمرکزتان روی دیدار با قطر است یا به بازی با چین هم فکر می‌کنید؟ می‌گوید: «طبیعتاً تمرکز بازیکنان برای کسب نتیجه در مقابل قطر است اما چون بازی با چین نزدیک است مربیان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که به چین هم فکر کنیم.»


او ادامه می‌دهد: «کادر فنی در چند روز گذشته تیم چین را بخوبی آنالیز کردند به این دلیل شناخت خوبی از این تیم داریم. چین تیم خوبی است و قطعاً دیدار سختی مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت. ان شاءالله بازی اول را با تمرکز بالا ببریم و در بازی با چین هم موفق به کسب بیشترین امتیاز شویم.»


دفاع راست تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که شرایط برای کسب بیشترین امتیاز از این دو دیدار تا چه حد فراهم است؟ می‌افزاید: «تیم خیلی خوب و منظمی داریم و این موضوع ما را امیدوار می‌کند تا برای برد به زمین برویم، این روحیه برای کسب پیروزی در این دو دیدار خیلی خوب است و قطعاً به ما کمک خواهد کرد. درست است که دو بازی سخت در پیش داریم اما می‌توانیم از این دو بازی امتیاز کامل بگیریم.»


او در خصوص دیدار تیم ملی با قطر در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران می‌گوید: «تماشاگران یکی از ارکان اصلی پیروزی تیم ملی در مقابل قطر محسوب می‌شوند و قطعاً حضورشان انگیزه ما را برای کسب نتیجه در بازی خانگی بیشتر می‌کند. پر شدن ورزشگاه آزادی جو وحشتناکی برای تیم‌ها به وجود می‌آورد. امیدوارم که تمام هواداران جدا از هر رنگی روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و یک جو وحشتناکی برای تیم ملی قطر به وجود آورند و بازیکنان با پشتوانه هواداران بتوانند بهترین بازی را انجام دهند تا امتیاز کامل اول را در آزادی کسب کنیم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------