آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

گودرزی: برای حمایت از تیم ملی فوتبال هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,گودرزی

وزیر ورزش و جوانان در آستانه بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، بار دیگر بر حمایت دولت و وزاتخانه از این تیم تاکید کرد.

به گزارش از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در خصوص بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال که به همراه معاون اول رییس جمهوری انجام شد، گفت: برای حمایت از تیم ملی هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم و از تقویت این تیم فروگذار نخواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه بازی با تیم ملی قطر گفت: این تیم از مربی و بازیکنان توانمندی برخوردار است و می‌تواند با ارائه بازی‌های خوب راهی جام‌جهانی شود. انتظار مردم از این تیم خوب و کادر فنی توانمندش حضور در جام جهانی است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دکتر گودرزی با بیان اینکه باید یک عزم ملی همراه ملی‌پوشان فوتبال باشد گفت: وزارت ورزش و جوانان هر اقدامی که لازم باشد برای حمایت از تیم ملی انجام خواهیم داد و از فدراسیون هم خواسته‌ایم همه توان خود را برای پشتیبانی این تیم به‌کار گیرد.

وی تاکید کرد: ازمردم عزیزمان هم می‌خواهیم همان‌گونه که همواره پشتیبان و مشوق قهرمانانشان بوده‌اند تاحصول موفقیت، ورزشکاران را حمایت کنند.

پیش از این هم وزیر ورزش و جوانان در موضوع حل مشکل بازیکنان سرباز در آستانه جام ملت‌های آسیا، طلب کادر فنی تیم ملی از فدراسیون فوتبال، تهیه لباس های تیم ملی در جام جهانی و نیز مشکل زمین تمرین مناسب برای این تیم، شخصا ورود کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------