آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رئیس فدراسیون فوتبال قطر: هیچگاه تا این اندازه قوی نبوده‌ایم / "دوستم" کی‌روش مربی با کیفیتی است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم ملی فوتبال قطر

رئیس فدراسیون فوتبال قطر پیش از دیدار با ایران تاکید کرد که هیچگاه قطر تا این اندازه خوب و با کیفیت نبوده است. او در توصیف کی روش از پیشوند دوست استفاده کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، در یکی از حساس ترین بازیهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا تیم ملی فوتبال قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران خواهد رفت.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر قبل از این دیدار حساس از آمادگی بالای تیم خود سخن به میان آورد و تاکید کرد که او امید زیادی برای پیروزی دارد و هیچ گاه قطر تا این اندازه خوب و قوی نبوده است.


شیخ حمد بن خلیفه گفت: به خوبی می دانیم که ایران چه تیم خوب و قوی است.بازی بسیار سخت و مهمی برابر تیمی بزرگ داریم با این حال به بازیکنان جوان و باانگیزه خود اطمینان زیادی داریم. می توانیم در آزادی نتیجه خوبی به دست آوریم و هواداران خود را خوشحال کنیم. بازیکنان باید تمرکز بالایی داشته باشند و نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا بهترین بازی را به نمایش گذارند.


او ادامه داد: سرمربی تیم با بازیکنان باکیفیتی که در اختیار دارد می تواند آنگونه که دوست دارد سیستم تیم را تغییر دهد. تیم بسیار خوبی داریم. هیچگاه تا این اندازه خوب و باکیفیت نبوده ایم و امیدوارم که شانس با ما یار باشد و بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم و به جام جهانی راه پیدا کنیم.


بن خلیفه درباره تیم ایران گفت: ایران یکی از بهترین تیم های آسیا است به ویژه زمانی که در زمین خود و برابر هواداران پرشورش به میدان رود. این تیم کادر فنی بسیار خوبی دارد با هدایت دوستم کی‌روش دارد. به خوبی می دانیم که بازی سختی پیش رو داریم. دو بار برابر تیم کی روش به میدان رفته ایم که هر دو بار مساوی شده است. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا این بار خوب نتیجه گیریم.


رئیس فدراسیون فوتبال قطر درباره این سوال که آیا شناخت بالایی که کی‌روش از تیم قطر دارد او را نگران نمی‌کند، پاسخ داد: امروز همه از تیم مقابل شناخت کامل دارند و به راحتی می‌توان هر معلوماتی را که به دنبال آن هستید به دست آورد. هر مربی از شرایط تیم رقیب آگاه است و این اصلا عجیب نیست. این نخستین بازی رسمی کارینو با قطر خواهد بود و امیدواریم که بتواند خوب نتیجه گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------