سرمربی تیم ملی قطر: گل اول ایران مشکوک به آفساید بود!



سرمربی تیم ملی فوتبال قطر با بیان اینکه گل اول ایران به این تیم مشکوک به آفساید بوده است، گفت: بازیکنان ایران در بازی با قطر به توپ‌های بلند و ارسال از کناره‌ها روی آورده بودند.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال قطر بعد از شکست مقابل ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه و بازگشت به دوحه، تمریناتش را از سر گرفت.

«دنیل کارینیو» سرمربی قطر بعد از بازگشت به دوحه، گفت: از جایی که من در کنار زمین ایستاده بودم، گل اول ایران به قطر مشکوک به آفساید بود. البته قطعا جاگیری داور از من برای تصمیم گیری بهتر و صحیحتر بوده است!

وی با تبریک پیروزی به تیم ملی ایران برای کسب سه امتیاز، تاکید کرد: بازیکنان و اعضای کادر فنی برای کسب پیروزی در این بازی کوتاهی نکردند و برای به دست آوردن نتیجه مطلوب جنگیدند.

سرمربی تیم ملی قطر در ادامه با بیان اینکه تیمش به پیروزی و حتی تساوی نزدیک بوده است، به مباحث فنی مسابقه هم اشاره کرد و گفت: ایران در جریان بازی به توپهای بلند و ارسال از کناره ها روی آورد و به این تاکتیک تکیه کرده بود در حالی که ما بازی در عمق را در دستور کار داشتیم.

کارینیو همچنین وقت کشی بازیکنانش را تکذیب کرد و افزود:  بازیکنان ما به منظور کسب نتیجه تساوی در دیدار برابر ایران، تلاش نکردند تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول حریف، وقت کشی کنند. تیم قطر همیشه و در هر شرایطی به دنبال پیروزی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------