آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

درگیری ایران و قطر ناشی از سوءتفاهم فرهنگی بود (طنز)



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیم ملی ایران

یکی از مسولین فدراسیون فوتبال قطر اظهارات تکاندهنده و منقبض کننده ای را در ارتباط با بازی تیمش مقابل ایران مطرح کرد.

او پیرامون بازی جوانمردانه قطرگفت: همانطور که شما می دانید تیم ملی فوتبال قطر الگوی تمام تیم ها در بازی جوانمردانه است و شرافتمندانه تا پای مرگ می جنگد. به عنوان مثال در تورنومنت آخری که شرکت کردیم جامی به ما دادند که اول فکر کردیم رویش نوشته کلین شیت، تعجب کردیم و گفتیم کاپ کلین شیت است؟ گفتند خیر. کاپ اخلاق است که بر رویش نوشته است کلین شِت فوتبال ( فوتبال کثیف شفاف) متاسفانه برخلاف بازیکنان ما بازیکنان تیم ایران الکی خود را به زمین می انداختند تا وقت بازی گرفته شود. البته با این حرکات مبتدیانه تیم ایران، چیزی از ارزش های ما کم نشد.

وی همچنین افزود: درگیری های انتهای بازی ناشی از سوءتفاهم فرهنگی بود. آقای نکونام پس از گل اول جور خاصی خوشحالی می کردند و می دویدند که در قطر این رفتار نوعی فحش است و وسط دعوا از این حرکات استفاده می کنند. از جمله نشان دادن علامت یکی از انگشتان دست که در ایران به معنی موفق باشید می باشد، در قطر به معنی "شورشو در آوردی با این رانندگیت. کی به تو گواهینامه داده گلابی" است. این رفتار جرقه ی درگیری ها بود.

این مقام قطری ادامه داد: بازیکنان قطر بسیار با غیرتند و عرق ملی دارند و قلبشان برای کشورشان یعنی قطر می زند. به خصوص بازیکنان اروگوئه ای، غنایی، ساحل عاجی، سنگالی، الجزایری، فرانسوی، برزیلی، کنگویی، مصری، عربستانی، بحرینی،کنگری، کوموری، جیبوتیایی، گینه استوایی و لیمویی تیم ما حاضرند جانشان را برای کشورشان یعنی قطر بدهند و وقتی دیدند جواد نکونام با حرکاتش دارد دهان ارزش های ما را کم می کند، مجبور شدند درگیر بشوند و چون خیلی به زبان قطری مسلط نیستند و هنوز زبانمان را رویشان اینیستال نکردیم ، طول کشید به آنها بگوییم «داداشام دارید اشتباه وقت کشی می کنید»

بعد از گلتان "بپر بپر" می چسبد
در وقت اضافه بیشتر می چسبد
هرچند ته جنگ روانی هستند
له کردن اعصاب قطر می چسبد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------