چرا ساسان انصاری از پرسپولیس رفت ؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ساسان انصاری

ساسان انصاری بعد از نیمکت نشینی در 4 هفته اخیر تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان گرفت.

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری که با کارنامه ای قابل قبول از فولاد راهی پرسپولیس شده بود، امیدوار بود با رسیدن به آرزوی کودکی اش در ترکیب این تیم موفق شود اما نیمکت نشینی های مداوم و رسیدن به این نتیجه که برانکو تصمیمی برای فرصت دادن به او ندارد، او را وادار به جدایی از جمع سرخپوشان کرد.

برانکو ایوانکوویچ در فصل جدید در حالی لیگ را آغاز کرد که تیم اصلی اش را با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته راهی میدان کرده است. آنها با درک ضعف های فصل گذشته خود عمده تغییرات را روی فاز دفاعی خود قرار دادند و به همین منظور نیز علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه به عنوان بازیکنان تازه وارد خیلی زود توانستند به ترکیب اصلی راه یابند اما این مساله در دیگر خطوط این تیم وجود نداشت و همین مساله باعث شد تا برانکو در دو خط دیگر خود تنها به وحید امیری فرصت حضور در ترکیب اصلی را بدهد.

با این شرایط کاملا قابل تصور بود که بازیکنان تازه وارد این تیم در دیگر خطوط کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشته باشند. جایی که برانکو ایوانکوویچ خط میانی خود را همچون فصل گذشته در اختیار کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و امید عالیشاه قرار داده بود. عبور از کامیابی نیا در شرایط فعلی با توجه به عملکرد این بازیکن و حضور در تیم ملی غیرممکن به نظر می رسد و همین مساله نیز به عاملی تبدیل شد تا حتی فضا برای احمد نوراللهی نیز کمتر شود و او به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شود و در اندک فرصت های خود نیز در پستی به جز هافبک دفاعی به میدان رود.

محسن مسلمان نیز طبق وعده ای که در فصل گذشته داده بود، توانست با عبور از رقیبان خود و دستیابی به ترکیب اصلی جای خود را با بازیکن دیگری تقسیم نکند و برانکو تنها در شرایطی او را از میدان خارج می کند که خستگی عامل آن باشد که در این زمینه نیز مسلمان توانسته با تمرینات فشرده بدنی توان هوازی و فیزیکی خود را به فرم ایده آل برساند.


در این میان تنها دو پست وینگر چپ و راست باقی می ماند که دیگر بازیکنان می توانند امیدوار به گرفتن آن از رقبای خود باشند. امید عالیشاه فرشاد احمدزاده به عنوان دو بازیکن ثابت برانکو ایوانکوویچ در این پست اکنون احمد نوراللهی، احسان علوان زاده، ساسان انصاری، صادق محرمی را پیش روی خود می بینند. با این حال در صورت تغییرات تاکتیکی امکان حضور وحید امیری و علی علیپور نیز وجود خواهد داشت.

در حالت عادی اما ساسان انصاری تنها احمد نوراللهی را به عنوان جدی ترین رقیب خود روی نیمکت برای حضور در ترکیب اصلی می دید و البته همانطور که گفته شد در صورت تغییرات تاکتیکی علی علیپور نیز می توانست به عنوان یکی از مدعیان جلوی نام او قرار گیرد که ساسان انصاری ترجیح داد بزرگترین شانس زندگی اش را برای عدم مبارزه در رسیدن به ترکیب اصلی مقابل آنها از دست بدهد.


در پرسپولیس باند وجود دارد؟
در شرایط عادی اینکه شائبه وجود باند در پرسپولیس وجود داشته باشد منتفی است و تا زمانی که تمام این بازیکنان عملکرد لازم را از خود به نمایش بگذارند کسی نمی تواند چنین ادعایی را مطرح کند. با توجه به شرایط ویژه ای که بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته و بعد از اتفاقاتی که پشت سر گذاشتند از نظر همبستگی شرایط خاصی را پشت سر می گذارند. درگذشت هادی نوروزی یکی از عواملی بود که باعث شد همدلی خاصی بین برخی بازیکنان پرسپولیس به وجود آید که در عکس های یادگاری آنها در صفحات مجازی نیز قابل تشخیص است و اینکه فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی، احمد نوراللهی، علی علیپور و کمال کامیابی نیا رابطه صمیمانه تری با یکدیگر نسبت به دیگر بازیکنان دارند غیرقابل کتمان نیست اما این مساله را نمی توان به هیچ عنوان ناشی از باندبازی آنها دانست و تمامی این بازیکنان از نظر فنی و کیفی توانسته اند شرایط خوبی از خود به جا بگذارند.


وقتی به انصاری در بازی دوستانه بازی نمی رسد
ساسان انصاری بلافاصله بعد از دیدار دوستانه برابر سایپا تصمیم قطعی خود مبنی بر جدایی از جمع سرخپوشان را گرفت. جایی که برانکو علیرغم غیبت 6 بازیکن اصلی خود و همچنین مصدومیت امید عالیشاه نیز به او فرصت حضور در ترکیب اصلی برابر شاگردان حسین فرکی را نداد. برانکو در آن دیدار تدارکاتی ترکیب تیمش را با رادوشوویچ ـ پل یانسکى، گولچ، ماهینى، ربیع خواه، کامیابى نیا، نوراللهى، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، على علیپور، پریمیوف به میدان فرستاد و ساسان انصاری نیمکت نشین شد تا 45 دقیقه شاهد عملکرد احمد نوراللهی در پستی باشد که خود را لایق حضور در آن می دید. ساسان انصاری در نیمه دوم به میدان رفت و در چند صحنه نیز استادیوم کوچک شهید کاظمی را با حرکاتش نیم خیز کرد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و نوعی استرس و البته عصبانیت ناشی از همان نیمکت نشینی در حرکاتش دیده می شد. بلافاصله بعد از این دیدار و در اولین تمرین بعد از آن بازیکن جنوبی پرسپولیس تقاضای ملاقات با برانکو ایوانکوویچ کرد و مقابل سرمربی کروات خود به بیان مشکلاتش بابت نیمکت نشینی پرداخت. مساله ای که در لابلای توضیحات انصاری و دلایل برانکو منتهی به این شد که انصاری تصمیم نهایی اش برای جدایی را بگیرد و روبروی مدیران باشگاه تقاضای رضایتنامه کند.

مقصد بعدی کجاست
ساسان انصاری که از نظر عملکرد فردی شرایط فوق العاده ای را در فصل گذشته پشت سر گذاشته، اکنون دو گزینه را روبروی خود می بیند و باید از بین فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان یکی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند. بنابر شنیده ها مسوولان پرسپولیس با حضور این بازیکن در شرایط فعلی در ذوب آهن مخالفت کرده اند و اعلام کردند رضایتنامه او را تنها برای فولاد صادر خواهند کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------