خطر محرومیت از بیخ گوش طارمی گذشت



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,طارمی

با پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ های اروپایی احتمال شکایت ریزه اسپور و محرومیت مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به طور کامل از بین رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی طارمی که مانند رامین رضاییان به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود برخلاف هم تیمی اش قراردادش را یکطرفه فسخ کرد و به ایران و پرسپولیس برگشت.بندی در قرارداد وجود داشته که اعتبار قرارداد طارمی با ریزه اسپور مانند رامین رضاییان منوط به صدور ITC بوده و این بازیکن از همین بند استفاده کرده و به پرسپولیس برگشته است.


پس از بازگشت طارمی به پرسپولیس اخبار متعددی درخصوص احتمال جریمه سنگین ۲ میلیون دلاری این بازیکن و یا محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات مطرح شد اما حالا فرصت نقل و انتقالات اروپا به اتمام رسیده و تاکنون ریزه اسپور درخواستی برای صدور ITC نداشته و شکایتی انجام نداده و دیگر خطری مهدی طارمی را تهدید نمی کند.

دلیل اطمینان وکیل طارمی زمانی که رسانه ها خبر از احتمال محرومیت طارمی می دادند این بود و باشگاه ریزه اسپور هم اطلاع داشت اعتبار قراردادش منوط به صدور ITC است و زمانی که پرسپولیس برای صدور ITC این بازیکن اقدام نکرده این قرارداد خود به خود اعتبار ندارد و به همین خاطر ماجرا را پیگیری نکرد.ریزه اسپور به خاطر اینکه جدایی رضاییان از پرسپولیس مسئله دار بود این بند را در قرارداد گذاشت و درست مانند همین قرارداد برای طارمی هم به اجرا درآمد و امضا شد. در واقع رامین رضاییان که خیلی ها او را عامل اصلی جدایی طارمی از پرسپولیس می دانستند با این بند باعث شد طارمی از ریزه اسپور جدا شود و در صورتی که این بند وجود نداشت باشگاه ترکیه ای ادعای خسارت می کرد.

در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات بسته شده و باشگاه ریزه اسپور درخواست صدور ITC نکرده و عملا محرومیت احتمال طارمی کاملا منتفی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------