آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

حرف های سردار آزمون در آستانه بازی حساس با چین



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سردارآزمون

 مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید این تیم تازه در ابتدای راه است و کماکان به حمایت مردم و رسانه ها نیاز دارد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ سردار آزمون درباره پیروزی ایران برابر قطر می گوید: «بازی خیلی مهمی بود و می خواستیم از این بازی با سه امتیاز بیرون بیاییم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و توانستیم در همان بازی اول با پیروزی از زمین خارج شویم اما این بازی اکنون تمام شده و باید به فکر بازی با چین باشیم.»

سردار در پاسخ به این سوال که آیا این قطر می تواند برای دیگر تیمهای گروه اول رقابتهای انتخابی جام جهانی مشکل ساز باشد، می گوید: «به هر حال نتیجه هر بازی بستگی به اتفاقاتی دارد که در زمین رخ می دهد. قطر در دیدار برابر ما تیم خوبی نشان داد و ما از قبل از بازی می دانستیم که آنها حریف سرسختی برای ما خواهند بود. به هر حال حریفان حاضر در این مرحله همگی قدرتمند و قابل احترام هستند و قطر هم نشان داد می تواند حرفهای زیادی داشته باشد.»


آزمون با قدردانی از حضور هواداران در ورزشگاه آزادی توضیح می دهد: «واقعا به تماشاگران ایرانی افتخار می کنم. آنها تا دقیقه 90 ایستادند و صبور بودند و با حمایتهایشان توانستند به تیم ملی انگیزه فراوانی بدهند. ما بازیکنان از این تماشاگران انگیزه دوباره ای گرفتیم و خوشبختانه توانستیم با دو گلی که به قطر زدیم، آنها را دست پر به خانه هایشان بفرستیم.»

او درباره حریف روز سه شنبه ایران و حضور تماشاگران چینی در ورزشگاه هم می گوید: «چین تیم خوبی است. آنها بازیکنان خوب و آماده ای دارند و حتما در این مرحله کار بازی به بازی سختتر می شود اما ما باید کار خودمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. ضمن اینکه ما با حضور تماشاگر و استادیوم پر غریبه نیستیم. ان شاءالله تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم با نتیجه خوب به تهران برگردیم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------