لالوویچ خطاب به خادم: لایق این اتفاق بزرگ هستی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رسول خادم

رییس اتحادیه جهانی کشتی پس از رای مقتدرانه خادم در راهیابی به هیات رییسه این اتحادیه از میان جمعیت او را فراخواند و وی را بخاطر این موفقیت بزرگ در آغوش گرفت.

به گزارش ایسنا از فرانسه، روز گذشته اتفاق بزرگی برای ورزش ایران و مخصوصا رشته کشتی رقم خورد و رسول خادم پس از موفقیت هایی که در توسعه کشتی در ایران و جهان داشت و همچنین پس از رایزنی های مختلف با مسئولان فدراسیونهای دیگر کشورها موفق شد رضایت آن ها را جلب کند و با کسب بیشترین رای برای ۴ سال به عضویت هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی در آید.

پس از این موفقیت بزرگ، مسئولان دیگر کشورها یک به یک به سمت خادم آمدند و به او بخاطر این موفقیت تبریک گفتند و همچنین آمادگی خود را برای همکاری با او اعلام کردند.

اما نناد لالوویچ رییس صربستانی اتحادیه جهانی کشتی با تمجید از نقش سازنده خادم در توسعه کشتی جهان و میزبانی بسیار خوب از مسابقات بین المللی، در پایان این جلسه با صدا زدن خادم در میان جمعیت او را فراخواند و ضمن در آغوش گرفتنش به او برای کسب این موفقیت بزرگ تبریک گفت.

لالوویچ خطاب به خادم گفت: برایت از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و می دانم تو لایق این اتفاق خوب هستی. بر روی توانایی تو حساب ویژه ای باز کرده ایم و امیدوارم بتوانیم همگی با کمک یکدیگر اتفاقات خوبی را در دوره جدید برای کشتی جهان رقم بزنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------