برانکو: پرسپولیس نتیجه نگیرد مقابل هوادار خجالت می‌کشم / خوب بودن ضامن پیروزی در دربی نیست



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هوادارانی دارد که همیشه حامی ما بوده‌اند و اگر نتیجه نگیریم، من از آنها خجالت می‌کشم.

به گزارش فارس،‌ برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان مراسم جشن سالگرد زدن 6 گل به استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا روز هوادار را تبریک می‌گویم و به نظرم جشن ساماندهی خوبی شده بود و جا دارد به مسئولان باشگاه پرسپولیس تبریک بگویم که چنین هوادارانی دارد.

وی افزود: هر زمان ما نتیجه گرفتیم با ما یار بودند و هر زمان که نتیجه نگرفتیم، حمایت‌مان کردند. من اگر تیمم نتیجه نگیرد از این هواداران خجالت می‌کشم و غمگنی می‌شوم. به نظرم باشگاه بدون هوادار، باشگاه نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بزرگان این تیم گفت: نفراتی مثل زادمهر، پروین، کلانی و... بسیار تاریخ‌ساز بودند و من خوشحال هستم در باشگاهی کار می‌کنم که این نفرات تاریخ ساخته‌اند.

خبرنگاری گفت آیا می‌توانید بعد از 40 سال یادگاری برای هواداران به جا بگذارید که برانکو گفت طبیعی است که نتایج خوب تاریخ یک باشگاه را می‌سازد، هدفم این است که دانش را در اختیار باشگاه قرار بدهم و تمام خواسته‌های هواداران را پیاده کنم. ما امسال در سه جبهه می‌جنگیم، اول لیگ، دوم جام حذفی و سوم لیگ قهرمانان آسیا، اما نتیجه‌ای که بیش از 36 سال پیش اتفاق افتاده، ارزشمند است، ولی از طرف دیگر باید به رقبا و ورزشکاران دیگر هم احترام بگذاریم.

برانکو در ادامه در خصوص اینکه آیا می‌توانید یک قول بزرگ به هواداران بدهید، گفت: منظورتان دربی است؟ دربی بازی خاصی است که یادم می‌آید دو سال پیش پرسپولیس برای بقا می‌جنگید، برخلاف استقلال که برای قهرمانی تلاش می‌کرد، اما هر دو بازی را پرسپولیس برد. این بازی خاص است و نمی‌شود گفت کدام تیم برنده می‌شود، دلیلی ندارد بگوییم تیمی که بهتر است بازی را می‌برد. این افتخاری بزرگ است که هر کسی جزئی از باشگاهی باشد که برنده دربی می‌شود، اما ما قبل از دربی، یک دربی دیگر داریم که آن هم بازی با تراکتورسازی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیستید که اتفاقات سال گذشته با استقلال اهواز در تبریز رخ دهد، گفت: من اصلاً نگران نیستم، چون مطمئن هستم بحث امنیت ورزشگاه قابل کنترل و تأمین است، ولی از طرف دیگر می‌دانم شرایط برای هر دو تیم یکسان است، ولی باید بپذیریم که به جای 50 هزار نفر، 5 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه رامین رضائیان بازیکن این تیم است در خصوص ملی‌پوشان تیمش گفت: آنها مطمئناً می‌توانند به ما کمک کنند، اما طبیعی است که آنها تغییر اب و هوا داده‌اند و به خاطر شرایط طولانی‌مدت پرواز، شرایط‌شان با بازیکنان دیگر فرق کند. از طرفی زیاد هم وقت استراحت نداریم.

برانکو در پایان در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور سروش رفیعی در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: خیلی جالب نیست در مورد رفیعی حرف بزنم، چون او بازیکن تراکتورسازی است و با تیمش قرارداد دارد، نه او و نه هر بازیکن دیگری که شایعه‌اش مطرح می‌شود، نباید به پرسپولیس و ما مرتبط شود. من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درآمده، ولی فقط این را می‌دانم که رفیعی با تراکتورسازی قرارداد دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------