آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پروین: حالا می فهمم کی روش حق داشت داد بزند / بازی تبریز مساوی است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پروین

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: همیشه گفته ام که اگر مربی خارجی می آورید بزرگش را بیاورید،الان خداراشکر دو مربی بزرگ داریم یکی کی روش و یکی برانکو.

علی پروین در گفت وگو با کاپ، درباره بازی روز گذشته تیم ملی برابر چین اظهار داشت: به نظر من بچه ها دیروز بهتر از بازی با قطر بازی کردند. شما می دانید که کار در چین سخت است و گرفتن یک امتیاز برای ما نتیجه خوبی بود. البته هنوز هم اشکالاتی در تیم ما هست.

وی افزود: به نظر من چینی ها هیچی نبودند. اصلا حرفی برای گفتن نداشتند. من فکر می کنم این تیم چین روز آخر بازی ها ته جدول باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره انتقادات عدم گلزنی تیم ملی گفت: سخت است به هرحال کسی که فوتبال بازی کرده باشد می داند بازی در آن شرایط کشور چین و برابر آن تماشاگران سخت است. همین که توانستیم امتیاز بگیریم خودش  خیلی خوب است. من به این بچه ها خسته نباشید می گویم.

وی افزود: ما اگر می خواهیم جام جهانی برویم باید بازی های داخل خانه را ببریم و از بازی های بیرون خانه هم دو مساوی بگیریم. من فکر می کنم در ورزشگاه آزادی تیم ما همه رقبا را ببرد. شما دیدید که این تیم قطر را چقدر گنده کرده بودند می گفتند منتخب اروپاست. ما که منتخب اروپا ندیدیم. آمدند باختند و رفتند.

پروین در مقایسه ای بین شرایط امروز فوتبال آسیا و گذشته های دور گفت: خیلی راحت تر شده است. دوره ما یک تیم می رفت جام جهانی الان 5 تیم می رود. تیم ها خوب تدارک می بینند ولی در گذشته این داستان ها نبود.

وی درباره کارلوس  کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی بیان داشت: او مربی بدی نیست. در هر مسابقه اول می بیند تیم مقابل چه کاره است و ترکیب خودش را بسته به آن تیم می چیند. به نظرم کار خوبی می کند. دیروز سه، چهار تغییر در تیم داده بود. مثلا اگر ببیند تیم مقابل گوش چپ سرعتی دارد برای مهار او فکر می کند. ما در گذشته اگر به این مربی ایراد می گرفتیم به خاطر این بود که در کار فدراسیون دخالت می کرد. من همیشه گفته ام که اگر مربی خارجی می آورید بزرگش را بیاورید. الان خداراشکر دو مربی بزرگ داریم یکی کی روش و یکی برانکو. البته من حالا فهمیدم که این بنده خدا وقتی داد می زد بی جهت نبود. آخر آن چه پیراهن های بیخودی بود که تیم ملی می پوشید. تیم ملی مملکت ما باید بهترین لباس ها را بپوشد. مگر ما چه چیزی از دیگر تیم ها کم داریم.

پروین درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی عنوان کرد: هفته پیش هم به شما گفتم که این تیم راحت به جام جهانی می رود. انشاالله تنها سالی می شود که تیم ما بدون اگر و اما می رود جام جهانی.

وی درباره دیدار روز شنبه پرسپولیس و تراکتورسازی نیز گفت: این تراکتور تیم خوبی است. اول از همه امیدوارم بازی خوبی شود و هر تیمی هم بهتر بازی کرد برنده بیرون بیاید. اما فکر می کنم این بازی مساوی شوند. تراکتورسازی و پرسپولیس هر دو مربیان خوبی دارند. بازیکنان شان هم که می دانید ستاره هستند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازگشت رامین رضاییان به این تیم بیان داشت:از اول هم گفتیم که این بچه اشتباه کرده است. حالا خودش به هوش آمده و اشتباهش را قبول کرد و فکر می کنم به تیم پرسپولیس خیلی کمک کند. خداراشکر که مشکل رضاییان هم حل شد.

پروین در پایان درباره وداع محمد بنا از ورزش گفت: محمد بنا مربی بزرگی است و بعد از المپیک چیزی از ارزش های او کم نشد. این بنده خدا در لندن آن مدال های باارزش را برای ما آورد و دل مردم را شاد کرد. کسی که ورزش کرده باشد می داند المپیک کجاست و چقدر سخت است یک نفر برود و مدال بیاورد. حالا تصور کنید در لندن با همین محمد بنا سه مدال طلا آوردیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------