علیرضا منصوریان: دنبال اولین پیروزی هستیم / به اهدافمان در تعطیلات دست پیدا کردیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار برابر ماشین‌سازی را تشریح کرد و گفت: در تعطیلات لیگ برتر دو هدف را پیگیری می‌کردیم که با کمک بازیکنان به این دو هدف رسیدیم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه تیمش برابر ماشین سازی که بعدازظهر امروز شنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: در تعطیلات دو موضوع را پیگیری کردیم. یکی اینکه از نظر بدنی بازیکنان را به شرایط بهتری برسانیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد والان بازیکنان در شرایط مطلوب جسمانی قرار دارند.

وی ادامه داد: دومین نکته ای که پیگیری کردیم هماهنگی بازیکنان بود که در این مدت دیدارهای تدارکاتی زیادی را برگزار کردیم. ضمن اینکه جلسات تمرینی را هم زیاد کردیم تا بازیکنان بتوانند با هم هماهنگ شوند. کادر فنی و بازیکنان هم کمک کردند. از خسرو حیدری و رحمتی هم تشکر می کنم که همکاری خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با ماشین سازی گفت: خوشحالم که این تیم سومین نماینده آذربایجان و تبریز در لیگ برتر است و امیدوارم بتواند در این دوره از بازیها نتایج قابل قبولی کسب کند.

منصوریان از مدیریت باشگاه و و هواداران به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد و در مورد دیدار با ماشین سازی گفت: دیدار با استقلال و پرسپولیس همیشه فضای آن متفاوت است و تیم های روبرو همیشه تلاش می کنند از سد استقلال و پرسپولیس بگذرند. ماشین سازی تیم خوبی است که شناخت خوبی از آن داریم.

منصوریان ادامه داد: در این مدت برای بازیکنان صحبت کرده ایم که این موضوع را بدانند.  تلاش ما این است که بتوانیم اولین سه امتیاز را کسب کنیم. بازیکنان استقلال هم در اوج خواستن برای رسیدن به پیروزی هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جذب پادوانی و بازی نکردن او در ماه های گذشته گفت: فکر می کنم که این بازیکن تا چند روز آینده به فرم ایده ال برسد. او در این پست تجربه بالایی دارد و باهوش است. قطعا پادوانی می تواند به بازیکنان جوان ما هم کمک کند. از علی دایی تشکر می کنم که اجازه داد این بازیکن از نفت جدا شود.

منصوریان ادامه داد: این گلایه را از سازمان لیگ دارم که بر ورود خبرنگاران در سالن خبری بعد از بازی نظارتی ندارد و کیفیت سوالات در نشست های بعد از بازی پایین است و یک جوان ۱۸ ساله که تابه حال ندیده امش من را نقد می کند. درحالی که باید خبرنگاران باتجربه باید به این نشست ها بیایند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به پرسشی پیرامون دیدار روز جمعه برابر استقلال گفت: فعلا تمرکز ما روی دیدار روز یکشنبه با ماشین سازی است و در مورد دیدار با پرسپولیس فعلا صحبت نمی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در هفته پنجم از شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------