آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

دردسر بزرگ برای باشگاه العربی قطر / دژاگه ماندنی می‌شود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,دژاگه

باشگاه العربی قطر با مشکل استفاده از بازیکنان خارجی جدیدش مواجه شده است؛ مشکلی که احتمالا ماندن اشکان دژاگه در این را تضمین می‌کند.

به گزارش مهر، باشگاه العربی قطر به خاطر بدهی‌های مالی سابق خود با حکم جدید مواجه شده است. بر اساس این حکم، العربی حق استفاده از بازیکنان خارجی جدیدش یعنی مصطفی سال سنگالی، خمینیز فلسطینی و ازیکیل نیجریه‌ای را ندارد.

در صورتی که العربی نتواند تا قبل از بازی اول این تیم در لیگ ستارگان و تا روز پنجشنبه این مشکل را حل کند، تنها پائولینو برزیلی می‌تواند از میان بازیکنان خارجی برای العربی به میدان برود چرا که پائولینو سال گذشته هم در العربی بوده و این مشکل متوجه او نمی‌شود.

روزنامه الشرق در این خصوص نوشت: «باشگاه العربی به خاطر تاخیر در پرداخت‌های مالی سابق خود حق استفاده از بازیکنان خارجی جدیدش را ندارد. البته دژاگه و پائولینو به خاطر اینکه سال گذشته در تیم بوده اند مشکلی برای همراهی العربی ندارند.»

این در حالی است که مسئولان باشگاه العربی پیش از این تاکید کرده بودند نیازی به اشکان دژاگه ندارند و روزنامه های قطری حتی از انتقال دژاگه به ایران و یا سایر تیم‌های حوزه خلیج فارس خبر داده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------