آمار حرف منصوریان را تایید نمی‌کند / مشکل استقلال فقط روحی نیست



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

در حالی که سرمربی تیم فوتبال استقلال مشکل تیمش را تنها مشکل روحی می‌داند اما آمار و میزان دوندگی استقلال این حرف را تایید نمی‌کند.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان پس از تساوی تیم فوتبال استقلال با ماشین سازی اعلام کرد که استقلال نه مشکل بدنی دارد و نه مشکل تاکتیکی. وی تاکید کرد تنها مسئله استقلال، مشکل روحی است.

با نگاهی به جدول رده بندی می توان این حرف سرمربی استقلال را رد کرد و تاکید کرد که استقلال شاید به دلیل تغییرات زیاد و استفاده از بازیکنانی که از تیم‌های صبا و نفت و ... به استقلال پرتماشاگر آمده اند مشکل روحی و جایگاهی داشته باشد اما این موضوع تنها مشکل استقلالی که در هر بازی تنها ۱۵ دقیقه می تواند خوب بازی کند و بقیه زمان بازی را راه می‌رود نیست.

در واقع پرواضح است که استقلال مشکل بدنی هم دارد کما اینکه مشکل تعویض و مشکل تاکتیکی هم می‌تواند داشته باشد. تیمی که از دقیقه ۶۰ به بعد روی زانو راه می‌رود و نمی‌تواند فرصت کافی برای گلزنی فراهم کند یا نمی تواند از فرصت ها به خوبی بهره ببرد مشکلش روحی نیست و یا حداقل اینکه این تنها مشکل نیست.

برای حل این مسئله شاید بهتر باشد منصوریان به واقعیت های تیمش نگاه کند و آنها را حل کند و با توجه به داشته هایش به میدان مسابقه برود وگرنه نمی‌تواند آن مشکلات را حل کند.

مادامی ‌که منصوریان این مشکلات را نبیند آن مشکلات به قوت خود باقی خواهند ماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------