آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

معادله‌ای به نام پادوانی / چهار مدافع دو زبانه!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پادوانی

منصوریان برای آنکه پادوانی را در قلب دفاع کنار جانواریو به کار بگیرد، یک نگرانی دارد و آن این است که هر دو دفاع وسطش فارسی بلد نیستند و این ناهماهنگی پیش خواهد آورد.

به گزارش مهر، این احتمال وجود دارد که منصوریان در نهایت پادوانی را کنار جانواریوی برزیلی در قلب دفاع به میدان بفرستد. البته برای این تصمیم او کار سختی دارد چرا که پادوانی ماه هاست که تمرین نکرده و مسابقه نداده اما منصوریان هم روی نیمکت بازیکنی صد در صد آماده ندارد که به قلب دفاع بفرستد.

با این وجود باید گفت تصمیم خارجی کردن قلب دفاع بسیار سخت است چرا که مهمترین فاکتور در قلب دفاع حرف زدن و هماهنگ کردن هر چهار مدافع است با دروازه بان تیم.

با حضور پادوانی در کنار جانواریو که هر دو برزیلی زبان هستند، کار برای استقلال پیچیده جلو خواهد رفت چرا که این دو بازیکن با دروازه بان و دو مدافع کناری هم زبان نیستند و معمولا مربیان از چنین ترکیبی برای دفاع استفاده نمی کنند چون موجب ناهماهنگی های زیادی خواهد شد.

مدافعان وسط معمولا خط آفساید را هماهنگ می‌کنند و روی توپ های هوایی باید هماهنگی پیچیده‌ای با دروازه بان روی توپ های ارسالی داشته باشند تا بهترین تصمیم گرفته شود.

این در واقع مهمترین دغدغه منصوریان است در تغییراتی که می‌خواهد به آن برسد. باید دید منصوریان می تواند پادوانی را به دربی برساند و آیا با وجود این نگرانی قلب دفاعش را برزیلی می کند یا اینکه راه دیگری را در پیش می‌گیرد؟

به هر حال خارجی بودن مدافعان برای هر باشگاهی با مقاومت از روی قانون نانوشته مواجه می‌شود و این کار منصوریان را سخت می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------