شروع پرقدرت بایرن‌مونیخ و بارسلونا و توقف پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, لیگ قهرمانان اروپا

تیم‌های مدعی بایرن مونیخ و بارسلونا توانستند حریفان خودشان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست روبرو سازند.

به گزارش ایسنا، هفته اول دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازیها بارسلونا و بایرن مونیخ شروع قدرتمندی از خود نشان دادند. همچنین دیدار منچسترسیتی و گلادباخ نیز به دلیل بارش شدید باران به تعویق افتاد.


گروه A
پاری سن ژرمن یک – آرسنال یک
بازل یک – لودوگراتس یک
در یکی از دیدارهای حساس این مرحله و در ورزشگاه پارگ دو پرنس شهر پاریس دو تیم پاری سن ژرمن و آرسنال برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان اونای امری برای سومین بازی پیاپی نتوانند طعم برد را بچشند. اولین گل این بازی را ادینسون کاوانی در ثانیه 40 بازی به ثمر رساند تا زننده زودترین گل این فصل لیگ قهرمانان در مرحله گروهی لقب گیرد. با این حال در نیمه دوم الکسیس سانچس توانست گل تساوی را وارد دروازه پاری سن ژرمن کند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه بازل در خانه برابر لودوگراتس به تساوی یک بر یک رضایت داد. کافو در دقیقه 45 تنها گل بازی را در نیمه نخست به ثمر رساند ولی میزبان در اواخر مسابقه به خود آمد و با گل رناتو استفن دروازه حریف خود را گشود.

گروه B
بنفیکا یک – بشیکتاش صفر
دیناموکیف یک – ناپولی 2
در یکی از آسان ترین گروه های لیگ قهرمانان اروپا بنفیکای پرتغال در خانه با گل سروی از سد بشیکتاش گذشت و ناپولی نیز در اوکراین موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد. میلیک لهستانی هر دو گل تیم ایتالیایی را به ثمر رساند و در طرف مقابل نیز دنیس گارماش گلزنی کرد.

گروه C
بارسلونا 7 – سلتیک صفر
منچسترسیتی – گلادباخ (به تعویق افتاد)
بارسلونا در اولین دیدار خود در این فصل لیگ قهرمانان کار راحتی برابر سلتیک اسکاتلند داشت. ابتدا در دقیقه 3 لیونل مسی توانست گلزنی کند و دروازه سلتیک را باز کند. سلتیک که هفته قبل توانسته بود داربی اسکاتلند را با برتری برابر گلاسکورنجرز به سود خود به پایان برساند، در دقیقه 24 فرصت زدن گل تساوی را داشت که دمبله پنالتی خود را از دست داد. 3 دقیقه بعد مسی گل دوم خود و تیمش را نیز وارد دروازه سلتیک کرد. در نیمه دوم نوبت به نیمار رسید تا در شب شیرین تیمش سهم داشته باشد و دروازه سلتیک را باز کرد و در ادامه نیز اینیستا و مسی دو گل دیگر به ثمر رساندند تا مهاجم آرژانتینی بعد از مدتها هت تریک کند. در ادامه نوبت به سوارز رسید تا دو بار دیگر دروازه تیم مربی سابق خود در لیورپول یعنی راجرز را باز کند و یک برد شیرین را برای هواداران بارسا رقم بزند.
دیدار منچسترسیتی و گلادباخ نیز به دلیل بارش شدید باران به تعویق افتاد و طبق قوانین یوفا با نظر داور قرار است فردا چهارشنبه در صورت بهبود شرایط جوی برگزار شود و در غیر این صورت به زمان دیگری موکول خواهد شد.

گروه D
بایرن مونیخ 5 – روستوف صفر
آیندهوون صفر – اتلتیکومادرید یک
شاگردان کارلو آنچلوتی در یک دیدار یک طرفه و برتر توانستند روستوف را که سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب خود داشت با 4 گل شکست دهند. ابتدا روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای بایرن گلزنی کرد و در دقیقه 45 نوبت به توماس مولر گلزن ترین آلمانی تاریخ لیگ قهرمانان رسید تا گل دوم باواریایی ها را به ثمر برساند. در نیمه دوم مسابقه کیمیش موفق شد دو بار دیگر دروازه روستوف را باز کند. در ادامه برنات بازیکن جانشین که به جای هوملس به میدان آمد در دقیقه 90 زننده گل پنجم تیمش بود تا این دیدار با برتری 5 بر صفر بایرن به پایان برسد و برد شیرینی برای بایرن و هواداران این تیم رقم خورد.

در دیگر دیدار اتلتیکومادرید با تک گل سائول توانست آیندهوون را از پیش روی بردارد.


سایر دیدارهای این مرحله چهارشنبه شب برگزار خواهد شد که در یکی از دیدارهای مهم رئال مادرید در خانه به دیدار اسپورتینگ لیسبون می رود و یوونتوس با سویا دیدار خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------