آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بازار سیاه و بلیت کاغذی و افزایش ابهامات / سازمان لیگ چه می‌کند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, بلیت فروشی

درحالی که مسئولان سازمان لیگ از قبل اعلام کرده بودند بلیت‌های دربی هشتاد و سوم تمام شده اما حدود یک سوم سکوهای ورزشگاه خالی ماند تا ابهامات فروش اینترنتی بلیت ها افزایش پیدا کند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که ظرفیت ورزشگاه آزادی با وجود کاهش صندلی‌ها تکمیل نشد و حدود یک سوم از صندلی‌ها خالی ماند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که چند روز قبل از این دیدار از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام شد بلیت های اینترنتی این دیدار به فروش رفته است. آنها حتی در روز بازی هم بارها از طریق رسانه ها اعلام کردند که مردم به ورزشگاه نیایند.

تاکید مسئولان سازمان لیگ مبنی بر اینکه مردم دیگر به ورزشگاه ها نیایند یا آنهایی که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند علاقمندان را امیدوار کرد که ظرفیت ورزشگاه چند ساعت مانده به شروع بازی تکمیل شود اما با شروع بازی مشخص شد بخش عمده ای از سکوهای جایگاه استقلالی ها خالیست و در جایگاه پرسپولیسی ها هم صندلی های خالی به چشم می خورد.

به این اتفاق باید فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه را هم اضافه کرد که همین موضوع ابهامات در بلیت فروشی از سوی سازمان لیگ را افزایش می دهد و پرسش های زیادی را ایجاد می کند که هنوز پاسخی برای آنها داده نشده است.

اینکه از چند روز قبل عنوان شده بلیت های بازی به صورت اینترنتی فروخته شده و تمام هم شده است و در روز بازی بلیت کاغذی فروخته می شود نشان می دهد اتفاق ناخوشایندی در سازمان لیگ رخ داده و یک جای کار ایراد دارد!

مگر می شود بلیت ها به صورت اینترنتی فروخته شده باشد اما روز بازی برخی هواداران بلیت کاغذی خریداری کنند؟ آنهم در بازار سیاه و با قیمت های چندین برابری؟ اگر بلیت ها اینترنتی فروخته می شود و طبیعتا باید شماره گذاری هم شده باشد پس این بازار سیاه و بلیت های کاغذی از کجا آمده است؟ چه کسانی این بلیت ها را مقابل ورزشگاه به مردم می فروشند و اصولا از کجا به این بلیت ها دسترسی پیدا می کنند؟ آیا پای افرادی از سازمان لیگ در میان است؟

چه کسانی از این آشفته بازار بلیت دربی سود می برند که هیچ چیزش مشخص نیست و ابهامات در مورد آن هر روز بیشتر می شود؟ مهدی تاج که حالا خودش هم رئیس فدراسیون است و هم بر سازمان لیگ نظارت دارد باید این موضوع را پیگیری کند که چرا با آن همه هزینه برای اینترنتی کردن بلیت ها بازهم این اتفاقات رخ می دهد.

آیا علاقمندان به فوتبال و آنهایی که بلیت را اینترنتی خریداری می کنند باز هم باید چند ساعت زودتر از شروع بازی به ورزشگاه بروند تا جا پیدا کنند؟ اگر اینطور است پس بلیت اینترنتی برای چه فروخته می شود؟ در همه جای دنیا فروش اینترنتی بلیت ها این فرصت را به تماشاگران می دهد که دقایقی قبل از شروع بازی خود را به ورزشگاه برسانند و روی صندلی شان بنشینند.

اما در ساختار فروش بلیت سازمان لیگ این اتفاق هیچ شکل و شمایل حرفه ای و استاندارد ندارد و ظاهرا فروش اینترنتی هم دکان جدیدی است برای سوء استفاده برخی افراد از این ماجرا. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال یا به این وضعیت سروسامان دهند یا اجازه بدهند مردم همان بلیت های کاغذی قبلی را در ورزشگاه خریداری کنند و این همه زجر و سختی نکشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------