آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

لوزانو در آستانه سرمربیگری لهستان



سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران که بعد از المپیک قراردش با فدراسیون ایران به اتمام رسید حالا بیشتر از همیشه به لهستان نزدیک شده است تا یک بار دیگر روی نیمکت عقاب ها بنشیند.

به گزارش ورزش سه، مدت قرارداد رائول لوزانو آرژانتینی و فدراسیون والیبال ایران بعد از المپیک ریو به پایان رسید تا یک بار دیگر پروژه انتخاب سرمربی برای تیم ملی بزرگسالان آغاز شود. ایران با لوزانو به المپیک 2016 ریو راه پیدا کرد و در لیگ جهانی و المپیک عملکرد متوسطی داشت. مدت قرارداد او و فدراسیون ایران بعد از المپیک به پایان رسید اما برای ادامه راه یا قطع همکاری امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال گفته است:«طبق جلساتی که با رییس فدراسیون داشتیم به این نتیجه رسیدیم که نباید در این خصوص عجله کنیم. لوزانو نیز در لیست گزینه های ما قرار دارد و در حال بررسی هستیم لوزانو هم مانند سایر گزینه ها با ما قراردادی ندارد و باید برای ادامه کار و یا انتخاب مورد بررسی قرار گیرد.»

در این شرایط فدراسیون والیبال لهستان توجه جدی به رائول لوزانو دارد. آنها با او طلایی ترین روزهای خود را پشت سر گذاشته اند تا جایی که لوزانو از سوی رییس جمهور این کشور مدال لیاقت و شهروندی افتخاری دریافت کرد. یکشنبه هفته گذشته تیم منتخب لهستان مقابل ستاره های جهان قرار گرفت که هدایت نمادین این تیم را به لوزانو سپردند تا او یک بار دیگر مقابل طرفداران لهستانی روی نیمکت عقاب ها بنشیند.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لوزانو

 

با این حال هنوز وضعیت استفان آنتیگا سرمربی کنونی لهستان مشخص نشده است و جلسه این دو طرف هنوز ادامه دارد اما دیگر طرفداران لهستانی و رسانه های این کشور با حضور او موافق نیستند تا موج سنگینی برای برکناری او ایجاد شود. در این مدت لوزانو و فدراسیون لهستان هرگونه مذاکره رسمی را تکذیب کرده اند اما مرد آرژانتینی در کانال های خبری به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت لهستان معرفی می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------