پرسپولیسی ها بلیت استقلالی ها را خریده بودند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

سکوهای خالی استادیوم آزادی به هنگام برگزاری بازی دربی بدجوری توی ذوق می زند! مخصوصا سکوهای خالی که به استقلالی ها اختصاص داشت. این موضوع از آنجایی عجیب بود که سازمان لیگ برتر مدعی شده است 75 هزار بلیت برای این بازی فروخته است.

به گزارش ورزش سه، یکی از مسئولان سازمان لیگ برتر خبر فروش 75 هزار بلیط برای این بازی را تایید کرده است. موضوعی که رسما هم از سوی گوینده ورزشگاه اعلام شد. نمی شود در این راستا خبر نادرستی داد به این دلیل که بلیط فروشی اینترنتی بود. با این شرایط چرا سکوهای سمت استقلالی ها خالی بود اما سکوهای پرسپولیسی ها پر بود و حتی ازدحام جمعیت نزد پرسپولیسی ها به گونه ای بود که از دوربین های تلویزیونی هم مشخص بود پرسپولیسی ها فشرده در کنار هم نشسته اند؟

در این خصوص گفته می شود کل بلیط بازی ها به فروش رفته بود اما پرسپولیسی ها بیشتر از استقلالی ها بلیط بازی را خریده بودند اما به هنگام ورود به استادیوم نمی توانستند سمت استقلالی ها بنشینند به همین خاطر در طبقه دوم فشرده و حتی در راهروها نشستند! البته در طبقه اول جایگاه استقلالی ها و پرسپولیسی ها مشخص است و از آنجایی که صندلی ها شماره گذاری شده است سازمان لیگ برتر می تواند روی فروش بلیط ها نظارت داشته باشد و طبیعتا تماشاگری که پرسپولیسی است و بلیط سمت استقلالی ها را می خرد نمی تواند در ورود به استادیوم نزد تماشاگران پرسپولیس بنشیند چون تمام صندلی ها به پرسپولیسی ها واگذار شده است. اما طبقه دوم به رغم اینکه صندلی گذاری شده هنوز شماره ندارد و تفکیک طرفداران استقلال و پرسپولیس برای سازمان لیگ برتر امکان پذیر نیست!
 
بیشتر بلیط طبقه دوم استادیوم آزادی برای دربی 83 را پرسپولیسی ها خریده بودند اما همان طور که اشاره شد از آنجایی که نمی توانستند سمت استقلالی ها بنشینند فشرده و حتی در راهروها کنار هم نشسته بودند و طبیعی بود سکوهای خالی سمت استقلالی ها کاملا نمایان شود! حال قرار است به زودی صندلی طبقه دوم شماره گذاری شود تا سازمان لیگ برتر در دربی بعدی بتواند مدیریت بهتری روی بلیط فروشی بازی ها داشته باشد.

به واقع شرایط به این گونه بود که وقتی از سوی سایت فروش بلیط اعلام می شود بلیط پرسپولیسی ها تمام شده است پرسپولیسی ها بلیط سمت استقلالی ها را می خرند و همان طور که اشاره شد در ورود به ورزشگاه سمت پرسپولیسی ها نشستند و فشردگی تماشاگران در طبقه دوم و هم چنین نشستن در راهروها به همین دلیل بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------