برانکو: مشخص نیست در جام حذفی شرکت کنیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس می‌گوید با توجه به غیبت بازیکنان ملی‌پوشش هنوز درباره حضور در جام حذفی به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، در حالی که غلامرضا بهروان 18 تیر از موافقت همه باشگاه‌های لیگ برتری برای حضور در دو مرحله ابتدایی جام حذفی بدون حضور ملی‌پوشان خبر داده بود، برانکو امروز اعلام کرد که شاید پرسپولیس در جام حذفی به میدان نرود.
 
سرمربی پرسپولیس پس از جلسه با علی‌اکبر طاهری اظهار کرد: درباره بازی با سپاهان و مسابقه‌های جام حذفی صحبت کردیم. هنوز مشخص نیست که بدون بازیکنان ملی‌پوشان‌مان در این مسابقه‌ها شرکت کنیم یا نه. ما درخواست‌مان را ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.

او درباره اینکه گفته می‌شود احمد نوراللهی احتمالا در ادامه فصل از این تیم جدا خواهد شد، گفت: احمد بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد و جایی نمی‌رود.

برانکو در واکنش به اینکه درباره ساسان انصاری هم چنین حرفی را می‌زد اما این بازیکن در ادامه فصل از این تیم جدا شد خاطرنشان کرد: وضعیت این دو بازیکن فرق می‌کند. ساسان در طول زمان  فصل نقل و انتقالات از ما جدا شد اما الان پنجره نقل و انتقالات بسته شده و نوراللهی نمی‌تواند جایی برود.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره اینکه گفته می‌شود سروش رفیعی و اشکان دژاگه جزو بازیکنان مد نظر او برای حضور در پرسپولیس هستند، تصریح کرد: درباره دژاگه صحبتی ندارم. رفیعی هم در حال حاضر تحت قرارداد تراکتورسازی است و خوب نیست که از الان ما درباره او صحبت کنیم.

 او در پاسخ به این سوال که اگر با استقلال در جام حذفی رو در رو شوند می‌توانند این تیم را شکست دهند گفت:‌ ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ببریم.

برانکو درباره برنامه این تیم تا قبل از دیدار با سپاهان یادآور شد: ما هر روز تمرین داریم و روز سه‌شنبه راهی اصفهان می‌شویم و تمرین‌هایمان را در آنجا  انجام می‌دهیم. امروز و فردا تمرین‌هایمان پشت درهای بسته خواهد بود.
 
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه کمال کامیابی نیا در دیدار با سپاهان این تیم را همراهی نمی‌کند، افزود: وضعیت فرشاد احمدزاده هم هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم او به بازی با سپاهان می‌رسد یا نه.
 
او درباره خوش و بش با بازیکنان این تیم در تمرین روز گذشته گفت: یک حرکت معمولی بود و از بازیکنانم به خاطر احساس مسئولیت‌شان تشکر کردم. جزئیاتی در بازی با استقلال وجود داشت مانند توپی که مهدی طارمی خراب کرد. اگر آن توپ وارد دروازه استقلال می‌شد الان شرایط فرق می‌کرد. البته همان طور که گفتم استقلال تیم قدرتمندی است و ما کار سختی مقابل آن‌ها داشتیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------