نباختن به استقلال رکورد جالب گل محمدی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,گل محمدی

تیم های استقلال و ذوب آهن در شرایطی فردا مقابل هم قرار می گیرند که سرمربی اصفهانی ها رکورد جالبی برابر استقلال در کارنامه مربیگری خود ثبت کرده است.

به گزارش ورزش‌سه،  یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن با وجود این که شرایط خوبی را در این تیم بعد از نتایج نسبتا ضعیف در هفته های اخیر سپری نمی کند فرداشب باردیگر شاگردانش را به مصاف استقلال خواهد فرستاد. تیمی که آمار فوق العاده ای برابرش به ثبت رسانده و هرگز در دوران مربیگری اش به آن نباخته است.

گل محمدی از آن روز که هدایت صبای قم را در لیگ برتر در دست گرفت و سپس راهی پرسپولیس، نفت تهران و ذوب آهن شد در مصاف های رو در رو با استقلال هیچ وقت طعم شکست را نچشیده و نکته جالب تر این که با ذوب آهن در دو فصل گذشته نه تنها در لیگ برتر بلکه در رقابت های جام حذفی نیز همواره شکست های جالبی به آبی های پایتخت تحمیل کرده است.

حالا با اتکا به این آمار و شکست ناپذیری گل محمدی شاگردانش را به تهران خواهد آورد بلکه یک بار دیگر با برتری مقابل استقلال کابوس اخراج از نیمکت ذوب آهن را از بالای سر خودش دور کند درست مثل دو فصل قبل که با برتری 2-1 برابر آبی های پایتخت در اصفهان در سمت خود ابقا شد و زمینه قهرمانی در جام حذفی برای دو بار پیاپی را فراهم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------