سکه شانس به رامین رضاییان رو کرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رضاییان

رامین رضاییان علیرغم حضور در لیست پرسپولیس در دو دیدار اخیر نتوانسته در ترکیب اصلی راه یابد و شاید سپاهان فرصتی برای بازگشت او با پیراهن سرخ باشد.

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان که بعد از دیدار ایران برابر چین به اردوی پرسپولیس اضافه شده اکنون بعد از حدود 10 جلسه تمرین به همراه این تیم، امیدوار است با توجه به آمادگی اش برانکو ایوانکوویچ به او شانس مجددی برای حضور در ترکیب سرخپوشان را دهد.

بر این اساس او که پیش از دیدار برابر تراکتورسازی به ترکیب پرسپولیس اضافه شده بود، 90 دقیقه از روی نیمکت به تماشای عملکرد هم‌تیمی هایش پرداخت و در دیدار برابر استقلال نیز این فرصت به او داده نشد. رضاییان که تصور می کرد با توجه به انگیزه های بالایش و همچنین عملکردش در دربی برگشت دو تیم این شانس به او در دربی هشتاد و سوم داده شود، با توجه به ایده برانکو ایوانکوویچ بار دیگر نیمکت نشین شد تا ماهینی و امید عالیشاه در این بازی در پست مدافع راست و وینگر به میدان روند.

با این حال شاید مصدومیت فرشاد احمدزاده در دیدار برابر استقلال و احتمال قوی غیبت او برابر سپاهان در هفته هفتم برانکو ایوانکوویچ را مجاب به استفاده از این بازیکن کند. سرمربی کروات پرسپولیس در این بازی احتمالا از شماره 10 خود به دلیل مصدومیت نمی تواند سود ببرد و کمال کامیابی نیا نیز مصدوم است تا روی نیمکت و نفرات رزرو او نام‌هایی همچون علی علیپور، احمد نوراللهی، رامین رضاییان شانس بیشتری برای حضور برابر زردپوشان داشته باشند.

احمد نوراللهی البته با توجه به غیبت کامیابی نیا حضورش در این بازی تا حدود زیادی به واقعیت نزدیک است و برای پست بعدی در وینگر چپ یا راست با غیبت فرشاد احمدزاده، رقابت بین علی علیپور و رامین رضاییان خواهد بود. با توجه به بازگشت وحید امیری به تمرینات گروهی، این بازیکن احتمالا در برابر سپاهان زوج مهدی طارمی را تشکیل خواهد داد و در صورتی که برانکو ایوانکوویچ این تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند، امید عالیشاه بار دیگر به وینگر چپ انتقال خواهد یافت و در این صورت رامین رضاییان شانس بالایی برای حضور در ترکیب به عنوان وینگر راست در کنار حسین ماهینی و جانشین فرشاد احمدزاده خواهد داشت.

اما در صورتی که برانکو ایوانکوویچ به زوج مهدی طارمی و علی علیپور وفادار باقی بماند در این صورت با توجه به بازگشت وحید امیری به ترکیب این بازیکن در یکی از دو پست وینگر راست یا چپ به بازی خواهد پرداخت تا انتظار رامین رضاییان برای حضور در ترکیب همچنان ادامه داشته باشد.

باید دید برانکو ایوانکوویچ که بعد از دو تساوی بدون گل و پیاپی تیمش را در خطر از دست دادن رده های بالای جدول پیش از تعطیلات می بیند در این بازی چه تاکتیک و استراتژی را در ذهن خواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------