آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

جانشین بنا مشخص شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, اشکانی

پس از جلسه اعضای شورای فنی و رسول خادم رییس فدراسیون کشتی علی اشکانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شد.

به گزارش فدراسیون کشتی، جلسه شورای فنی کشتی فرنگی از ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه) با حضور همه اعضا و رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی برگزار شد و در پایان این جلسه و با رای گیری از اعضا علی اشکانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی ایران معرفی شد.

پیش از این محمد بنا هدایت تیم ملی کشتی فرنگی ایران را بر عهده داشت و نتوانست نتایج مورد انتظار را در المپیک ریو به دست بیاورد.

امروز شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور در باره‌ی انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی بزرگسالان فرنگی کشور با توجه به اولویت‌های هماهنگی، همکاری و اعتقاد سرمربی منتخب به اجرای فرآیند انتخاب تیم ملی کشتی بزرگسالان فرنگی در انتخاب تیم ملی، داشتن کادر فنی توانمند و با تجربه در المپیک 2020 و المپیک 2024 و  آینده نگری و جوان گرایی در کادر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور تصمیم گرفت از میان مربیان جوان و موفق سال‌های اخیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران، مربی شایسته‌ای را بـه عـنوان سـرمـربی تیم ملی کشتی بزرگسالان فرنگی کشور انتخاب و با تمام توان در مسیر کسب تجربه و ارتقاء توانمندی‌های فنی و مدیریتی لازم، از کادر فنی منتخب حمایت کند.

در این بین با توجه به اولویت‌ها  از میان مربیان جوان و واجد شرایط موجود،  علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران تا بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی انتخاب شد. او نایب قهرمان جهان در سال 2005، دارنده سه مدال طلا و یک نقره آسیا، عضو تیم‌های ملی ایران در المپیک‌های 2000 سیدنی و 2004 آتن، دانشجوی دوره‌ی دکتری تربیت بدنی (مدیریت ورزشی)، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سه سال گذشته، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور در سال 2013، و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران که در مسابقات 2016 گرجستان به مقام قهرمانی جهان رسید را  در کارنامه دارد.  اشکانی موظف است نسبت به بررسی و معرفی کادر فنی واجد شرایط، به شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور در اسرع وقت اقدام نماید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------