آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

منصوریان: شماره ۱۰ استقلال برای شهباززاده است / باید درباره تعطیلات لیگ نگاه ملی داشته باشیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید حریف فردای این تیم، گروهی منسجم است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علیرضا منصوریان  در نشست خبری پیش از تیمش برابر ذوب آهن، اظهار کرد: با یکی از تیم‌های خوب بازی داریم. عملکرد خوبی داشته است. گل محمدی دوست خوب من است. با او یک مسیر فوتبال را طی کرده‌ایم و از صمیم قلب به او خوش آمد می گویم و امیدوارم که میزبان خوبی برای آنها باشیم. آنها تیمی منسجم دارند . سعی و تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط روحی حاکم بر تیم مان سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره تعطیلات لیگ برتر پرسید، گفت‌: باید نگاه ملی داشته باشیم. سعی و تلاش ما بر این است که تیم‌ ‌ملی به جام جهانی راه پیدا کند و همه سرمربیان باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تعطیلات داشته باشند. ما تعطیلات نرمالمان را ادامه می‌دهیم. شاید تغییرات تاکتیکی هم داشته باشیم. نگاه من همیشه به این تعطیلات مثبت است، چرا که می‌توانیم با انجام بازی‌های دوستانه به بازیکنان جوانمان میدان دهیم. ان‌شاء‌الله  که از تعطیلات ضرر نمی‌کنیم و تیم‌ ‌ملی هم بیشترین استفاده را می‌برد.

او درباره برگزاری جام حذفی بدون حضور بازیکنان ملی‌پوش نیز، گفت‌:  برای ما و پرسپولیس فکر نمی‌کنم که بازی آسانی وجود داشته باشد. تیم‌های مقابل ما در سال چهار بار شانس پخش زنده بازی‌هایشان را دارند. تیم‌های رو به روی ما همیشه انتحاری بازی می‌کنند. در بازی با صنعت نفت و ماشین سازی پنج امتیاز شیرین را از دست دادیم. ما قبل از داربی به تبریز رفتیم. باید بازیکنان ما آماده تغییر جریان در استقلال باشند تا دیگر امتیازی را از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در خط دفاعی به زوج ایده آلش دست یافته است، گفت‌: دغدغه‌ ما در خط دفاعی این است که بعد از گل زدن به این فکر کنیم که حتی با یک گل هم پیروز شویم. خط دفاع ما باید نفوذناپذیر باشد. هر چقدر گل‌های زده و خورده ما بیشتر باشد بهتر مسیر را پیدا می‌کنیم. هر چند که لئوناردو پادووانی به مرز آمادگی می‌رسد و می‌تواند به ما کمک کند. ما احتمالا در این روزها از سیستم دوم‌مان هم استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تشابه پرسپولیس لیگ پانزدهم با استقلال لیگ شانزدهم، گفت‌: بازی با پرسپولیس نقطه عطف تیم ما بود. ما بازیکنان جدید زیادی را جذب  کرده‌ایم. بازی  استقلال و پرسپولیس سنگین‌ترین بازی لیگ برتر است. درست است که دوست داشتم این بازی را ببریم، اما منکر این هم نمی‌شوم که بازیکنان ما زیر فشار سنگینی بودند و از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار نداشتند. به آنها گفتم که سنگین‌ترین بازی لیگ از نظر حاشیه‌ها است. از هوادارانمان هم ممنون هستم که تاکنون صبر کرده‌اند. البته درباره پیشکسوتان منتقد هیچ صحبتی ندارم.

وی درباره خالی ماندن جایگاه هواداران استقلال در داربی هشتاد و سوم، گفت‌: در داربی بخشی از استادیوم خالی بود که هنوز هم برای من سوال است. آن جا قلب جایگاه هواداران استقلال است و همیشه آنجا را با حضور هوادارانمان می‌بینم. من در  صفحات مجازی دیدم که بخشی از هواداران ما بیرون از در ورزشگاه هستند. قبل از بازی هم اعلام کرده بودند که بلیت فروشی به پایان رسیده است و تمامی سکوها فروخته شده است. سازمان لیگ می‌توانند در این‌باره بهترین پاسخ را بدهد و مطمئن هستم که در برنامه "۹۰" عادل فردوسی‌پور به دنبال پاسخ این معما خواهد بود. اسپانسر باشگاه استقلال و پرسپولیس مشترک است و پس از بازی هم من به دنبال این بودم که آیا بازیکنان و کادرفنی باید با رسانه‌های تصویری صحبت کنند یا نه. همچنین اسپانسر از ما می‌خواهد که ورزشگاه ما پر از تماشاگر باشد. خودم هم هنوز برای خالی ماندن جایگاه‌مان پاسخی نیافته‌ام.

علیرضا منصوریان درباره تیتری که یکی از روزنامه‌ها و به‌ نقل‌ از محمد انصاری، بازیکن پرسپولیس درباره استقلال زده بود، گفت‌: اگر در فوتبال‌مان چند بازیکن واقعی با اخلاق داشته باشیم که علاوه بر ظاهر با اخلاق، باطن با اخلاقی داشته باشد، محمد انصاری و ابراهیم صادقی آن بازیکنان هستند. پس از تیتر آن روزنامه‌ هم انصاری به من پیام داد و گفت‌  که آن را عنوان نکرده است. توصیه من به همه جوانان این است که محمد انصاری و ابراهیم صادقی را سرمشق خود قرار دهند. 

وی درباره حضور سید مجید حسینی و فرشید اسماعیلی در داربی هشتاد و سوم، اظهار کرد: به اعتقاد من داربی سنگین‌ترین بازی لیگ برتر است و ما این ریسک را از دوش مجید آزادی و فرشید اسماعیلی برداشتیم. پیش از داربی گفتم که اشتباه‌های این دو بازیکن بر عهده من است. اسماعیلی و حسینی به صورت پلکانی رشد کرده‌اند و حقشان بود که در داربی به میدان بروند. در طول بازی هم به صورت مکرر با اسماعیلی صحبت می‌کردم چرا که او نمی‌تواند به خوبی انرژی خود را تقسیم کند، اما حسینی با توجه به این که در رده‌های ملی مختلف کاپیتان بوده به خوبی می‌تواند مدیریت بازی را انجام دهد. باید به شدت مراقب این دو بازیکن باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه  درباره عملکرد نه چندان خوب خط حمله استقلال در بخش گلزنی، تاکید کرد : ما خط حمله خوبی داریم. فقط آنها تجربه بازی در داربی را نداشتند. اگر باز هم به پیش فصل باز گردیم انتخاب من کاوه رضایی، علی قربانی و آرش افشین خواهد بود. افشین تا حدودی از فوتبال دور شده بود و در آینده بهتر می‌شود. من سعی می کنم با بازیکنانی کار کنم که در گذشته با آنها همکاری داشته‌ام، چرا که آنها فلسفه فوتبالی من را می‌دانند.

وی  درباره این که گفته می‌شود سجاد شهبازاده به این تیم باز خواهد گشت تاکید کرد: این موضوع را نمی‌دانم و الان آن را می‌شنوم، اما به او گفته‌ام که هر زمانی که بخواهد می‌تواند به استقلال باز گردد و قدمش روی چشم ما است. شماره "۱۰ " او را هم به کسی نداده‌ایم. این نکته را هم بگویم که شایعه شده یک مربی خارجی یا داخلی به تیم ما اضافه می‌شود. خواهش می‌کنم به کادرفنی  من توهین نکنید. اشکان نامداری مربی، دروازه‌بانان تیم امید استقلال است و ما این فرصت را به او دادیم که سه روز در هفته‌ در کنار حمید بابازاده کار کند و از تجربیات او بیشترین استفاده را ببرد. متاسفانه در سال‌های اخیر ما در بخش دروازه‌بانی به جز رشیدی، تراب پور، بابازاده، غلامپور و بوستانی پیشرفت زیادی نداشته‌ایم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------