آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

سکوت هوشمندانه منصوریان، خادم، توفیقی و پرسپولیس!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

در حالی که وزیر ورزش و جوانان در استقلال به دنبال مقصر برای قربانی کردن می گشت، برخی با سکوت هوشمندانه خود وارد این ماجرا نشدند تا «پَرشان به پر وزیر نگیرد.»

 به گزارش  مهر، محمود گودرزی که به بهرام افشارزاده و استقلال تاخت خیلی ها وارد این گود شدند، از خود افشارزاده گرفته تا علی فتح الله زاده، سیدرضا افتخاری، حسن روشن، امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی، کاظم اولیایی و دیگران.

 

در واقع همه چیز در استقلال تبدیل شد به کانون اخبار. حتی بازیکنان این تیم هم نسبت به دستور کم کردن هزینه ها واکنش‌هایی نشان دادند اما در این میان چند نفری که درست وسط معرکه بودند سکوت کردند؛ سکوت‌هایی هوشمندانه.

 

اول: علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال نه خودش وارد این بحث ها شد و نه اجازه داد کادر فنی اش وارد این بحث ها شوند. منصوریان هوشمندانه از افشاگری ها و رقم قراردادها و بحث های مختلفی که می توانست تیمش را به حاشیه ببرد دوری جست.

 

کسر قراردادها، بازیکنانی میلیاردی که هنوز در استقلال جواب نداده اند  و قیمت های عجیب برخی بازیکنان آنقدر اشکال داشت که اگر منصوریان وارد این ماجرا می شد کل تیمش به هم می ریخت.

 

دوم: امیر رضا خادم

 اگر پَر وزیر به پر امیررضا خادم بگیرد داستان برای خادم بسیار گران تمام می شود. او هم استقلال و هم پرسپولیس را به هم ریخت. استقلال پر هزینه تر و کم افتخار تر شد و پرسپولیس کارش به مسائل سیاسی رسید و به تازگی با نصرالله سجادی و برانکو ایوانکوویچ جان گرفته است.

 

او اگر وارد این بازی می شد هم از سوی وزیر و هم از سوی استقلالی ها مورد حمله قرار می گرفت و بازنده بود.

 

سوم: باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با وجود افشاگری های افشارزاده در مورد مبالغ بالای برخی بازیکنان مثل طارمی، امیری و ... در صورت ورود به این بحث هم مثل استقلال شکست خورده بود و هم اینکه این مباحث می‌توانست بالانشینی در لیگ برتر را از این تیم بگیرد. در نتیجه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس ترجیح داد خیلی هوشمندانه از کنار این ماجرا عبور کند و به اصطلاح، صحبتهای بهرام افشارزاده را «به روی خودش نیاورد.»

 

چهارم: مدیر نقل و انتقالات استقلال

مدیر نقل و انتقالات استقلال که خشم وزیر و حتی سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال را از نوع قراردادها و مبالغ آنها می دید، ترجیح داد در تمام این مدت سکوت کند چون حرف زدن وی در مورد قراردادها اوضاع را بدتر می کرد.

 

پندار توفیقی حالا باید ببیند چگونه قراردادهایی را که او به عنوان مسئول نقل و انتقالات بسته، کسر می شود. او هم اگر وارد این ماجرا می شد بازنده محض بود چون هم افشارزاده، هم وزیر ورزش و هم افتخاری به یاد می آوردند که این معاون باشگاه همه قراردادهای استقلال را بسته است؛ آن وقت او باید در مورد قرارداد امین حاج محمدی، قراردادهای سه ساله با مهدی رحمتی و خسرو حیدری، در مورد قرارداد بختیار رحمانی و کاوه رضایی و باقری و قربانی و ... توضیح می داد که البته او هم مثل باشگاه پرسپولیس ترجیح داد حرفی نزند به جای آنکه دروغ بگوید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------