داربی دیوانگان در قبرستان



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قبرستان

چندی است اتفاق شومی در حال رخ دادن است که معلوم نیست فرمانش از کجا صادر شده و هدفش چیست.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، چند هفته‌ قبل اخباری منتشر شد مبنی بر این که سنگ مزار برخی از چهره‌های مشهور که در بهشت زهرا (س) مدفون هستند به سرقت رفته است.

 

آخرین نمونه‌اش، سنگ مزار هنرمند فیقد، ایرج افشار بود. این اتفاق در جامعه هنری شوک ایجاد کرد و سایر اقشار مردم هم با نگاه تاسف و تاثر به آن نگریستند اما اینک اتفاقی به مراتب شوم‌تر و تاسف بارتر در حال رخ دادن است.

 

عده‌ای که از اخلاق و شعور اجتماعی به دور هستند در چند روز اخیر سعی کردند سنگ مزار برخی از بزرگان فوتبال ایران را مخدوش کنند. این افراد نادان به سنگ قبر بیوک جدیکار، مزار غلامحسین مظلومی و همایون بهزادی هم رحم نکردند.

 

این بزرگان کسانی بودند که در دوران فوتبال و تمام عمرشان اخلاق را زیر پا نگذاشته بودند.

 

هدف از این جنون یک باره چیست؟ چرا ناگهان منزل ابدی یک مرد بزرگ مورد تخریب قرار می‌گیرد؟

 

تا پیش از این می نوشتیم که چرا به پیشکسوتان احترام گذاشته نمی‌شود و کسی اسم شان را نمی‌برد اما حالا وضعیت به شدت بدتر شده و آسایش را از روح پیشکسوتان در گذشته هم دریغ می‌کنند.

 

بزرگان فوتبال ایران از روزی که فوتبال را کنار گذاشتند به حاشیه رانده شدند و کمتر کسی سراغ آنها را می‌گیرد. امثال مظلومی و بهزادی تا وقتی زنده بودند با بی مهری‌های فراوان روبرو شدند. این سرنوشت بیش از ۹۰ درصد پیشکسوتان فوتبال ایران است که تا زنده اند با تلخی‌هایی همچون طرد شدن، قهر و دلخوری فراموش شدن از سوی اهل فوتبال و حتی خانواده‌ ، بایکوت رسانه‌ای و انواع و اقسام توهین ها و تهمت‌ها دست و پنجه نرم کنند.

 

سایه مرگ یک بار دیگر بر مزار فوتبالیست‌های فقید ایران افتاده است. بزرگان فوتبال کشور یک بار دیگر کشته می‌شوند چون عده‌ای به خیال خود فرصت پیدا کرده‌اند که عقده‌های خود را خالی کنند. بی‌شعور بودن خود را فریاد بزنند.

 

جدال دیوانگان در قبرستان تا کجا پیش خواهد رفت؟ آیا قرار است تا نابودی تمام یادگاری‌های درگذشتگان ادامه داشته باشد؟

     

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------