آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

شجاعی : تاکید میکنم هیچ پیشنهادی از استقلال ندارم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شجاعی

همسر منصور پورحیدری گفت:هیچ پیشنهادی برای حضور در هیات مدیره استقلال مطرح نشده و امروز برای تشکر از سلطانی‌فر به دیدار او رفتیم.

فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری در خصوص حضورش در وزارت ورزش و جوانان و دیدار با مسعود سلطانی‌فر گفت: وزیر نسبت به من لطف دارد و امروز به همراه علی نزد او رفتیم چون در بیمارستان و برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری زحمات زیادی کشید به همین دلیل بود که نزد او رفتیم و وظیفه بود که از وزیر تشکر کنیم.

  

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود سلطانی‌فر برای حضور در بخش مدیریتی باشگاه استقلال به وی پیشنهاد داده است، گفت: پیشنهاد به آن شکلی که می‌گویید نبود. من همیشه گفته‌ام هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم ولی انصافا پیشنهاد خاصی مطرح نشد.

  

شجاعی در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه قبلا اعلام کرده بود در حیطه تخصصی‌اش فعالیت می‌کند، گفت:‌من این مسئله را در یک جمع خصوصی و دوستانه گفتم و اشاره کردم شخصی نیستم که در جایی که تخصصش را نداشته باشم مسئولیت قبول کنم. این اعتقاد من است. من یک فرد ورزشی هستم و کوچکترین خدمتی بتوانم برای ورزش انجام دهم دریغ نخواهم کرد.

  

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در هیأت مدیره در نشست امروز به وی پیشنهاد شد یا خیر، گفت: بر خلاف شایعاتی که مطرح شده باز هم تأکید می‌کنم که پیشنهاد خاصی به من در این مورد نشد.

  

شجاعی در پایان با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری و شرایطش در این روزها گفت: بعد از فوت منصور که سال‌های سال در جامعه ورزش حضور داشته خلأ بزرگی برای ما وجود آمد و کنار آمدن با این موضوع بسیار سخت است. امیدوارم خدا طوری به ما صبر بدهد که هم ما به آرامش برسیم و هم روح منصور در آرامش باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------