بارسلونا با خوش شانسی یک امتیاز گرفت/ طلسم سوسیه‌داد باقی ماند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

تیم فوتبال بارسلونا در هفته سیزدهم لالیگا جدال سخت خارج از خانه مقابل سوسیه داد را با تساوی پشت سر گذاشت تا طلسم نبردن این تیم در آنوئتا پابرجا بماند.

 به گزارش  مهر، تیم های فوتبال رئال سوسیه داد و بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب هفته سیزدهم  رقابتهای لالیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی مهیج با تساوی یک بر یک پایان یافت. بدین ترتیب طلسم شش ساله نبردن بارسلونا در آنوئتا پابرجا ماند.

 

در نیمه نخست این بازی تیم سوسیه داد کاملا تهاجمی ظاهر شد و موقعیت های زیادی را روی دروازه ترشتگن خلق کرد اما نتوانست به گل دست یابد. بازیکنان بارسلونا که در سال های اخیر همواره در این ورزشگاه طعم برد را نچشیده بودند در وقت نخست کاملا پر اشتباه و با اضطراب ظاهر شدند. این نیمه در نهایت بدون گل خاتمه یافت.

 

نیمه دوم را نیز سوسیه داد خوب شروع کرد و در دقیقه ۵۳ به گل رسید. ویلیان خوزه روی چند اشتباه متوالی مدافعان بارسلونا با ضربه سر دروازه این تیم را گشود. این گل را لیونل مسی در دقیقه ۵۹ پاسخ داد. نیمار در یک ضد حمله سریع دو بازیکن حریف را دریبل زد و با پاس عرضی مسی را در میان مدافعان حریف صاحب توپ کرد تا او با شوتی محکم دروازه سوسیه داد را باز کند.

 

سوسیه داد که دست بردار نبود در ادامه حملات بی امانی را روی دروازه بارسلونا تدارک دید. کارلوس ولا ستاره مکزیکی این تیم دو بار تیر دروازه ترشتگن را به لرزه در آورد ولی بدشانس بود توپ هایش به چارچوب نرفت. البته در یک صحنه خوانمی توپ را در ریباند گل کرد که داور در حالتی مشکوک آن را آفساید اعلام کرد.

 

در مقابل بارسلونا که یکی از ضعیف ترین دیدارهایش را برگزار می کرد در آستانه ال کلاسیکو با خوش شانسی از جهنم سن سباستین یک امتیاز گرفت و از شکست گریخت.

 

بدین ترتیب تیم بارسلونا به امتیاز ۲۷ رسید و بار دیگر به رده دوم صعود کرد. البته فاصله امتیاز بارسلونا با رئال مادرید صدرنشین به ۶ امتیاز افزایش یافته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------