آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شباهت ماجرای مهدی سیدصالحی و آرش برهانی زیر نظر آقا معلم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برهانی

مجید جلالی در حالی برهانی را فاقد تمرکز می داند که در مورد سید صالحی هم همین حرف ها را گفته بود و البته سید صالحی پس از جدایی در استقلال خوزستان هفت گل زد و چهار پاس گل داد.

 به گزارش مهر، پس از اخراج محمد انصاری در دیدار پیکان با پرسپولیس خیلی ها دنبال آرش برهانی می گشتند که جلالی او را به میدان بیاورد و بازی را عوض کند و حتی پرسپولیس را ببرد اما برهانی حتی در لیست هجده نفره هم نبود و سرمربی پیکان با وجود خستگی شدید مهاجمش و تنهایی او، مدافع چپ و هافبک عوض کرد تا بازی را در شرایطی که می توانست با ده نفره شدن پرسپولیس ببرد، با تساوی به پایان برساند.

 

مراجعه به حرف های مجید جلالی پیش از بازی با پرسپولیس اما ماجرا را برای برهانی پیچیده می کند. جلالی در مورد برهانی اعلام کرد که او ذهنش متمرکز نیست: «موضوع آرش دیگر تنها مصدومیت نیست و به نوعی آمادگی روحی و روانی است. ما سال قبل او را می خواستیم اما گفت: می خواهم یک سال دیگر بازی کنم و با استقلال خداحافظی کنم. اکنون مشکل او مصدومیت و آمادگی نیست و مشکل او، مشکل ذهنی است. من می خواهم او گذشته را فراموش کند و مثل جوان ١٦ ساله به آینده نگاه کند و البته می دانم سخت است.»

 

صرف نظر از اینکه برهانی تقریبا آزمایش نشده و پس از مصدومیت در لیگ دیده نشده تا مورد قضاوت قرار بگیرد، باید نوشت: «تمرکز بازیکن هم بخشی از وظایف سرمربی است.

 

نکته جالب در مورد آقا مجید اینجاست که او در مورد سید صالحی که او هم از استقلال به سایپا پیوسته بود حرف هایی مشابه زد و حتی در نیم فصل نامه ای به باشگاه سایپا زد و سیدصالحی را کنار گذاشت اما همان سیدصالحی پس از جدایی از جلالی تنها در نیم فصل دوم با استقلال خوزستان ۷ گل زد و با چهار پاس گل یکی از برترین گلزنان آن فصل مسابقات از منظر آماری نشان داد.

 

سیدصالحی در پایان آن فصل  این حرف ها را گفت: من در بهترین تیم‌های ایران بازی کرده‌ام. بهترین گلزن پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان بوده‌ام. در استقلال بعد از اتمام مصدومیتم، در ۱۰ بازی ۹ گل زدم و در استقلال خوزستان هم عملکردم خوب بود. تنها اشتباه من رفتن به سایپا و کار کردن با مجید جلالی بود و هنوز هم نمی‌دانم چرا آن تصمیم را گرفتم.

 

در مورد برهانی هم به نظر می رسد خود جلالی در حال  بی انگیزه کردن این مهاجم است که دومین گلزن برتر تاریخ استقلال بود و آمار گلزنی خوبی در لیگ برتر دارد. باید دید جلالی با برهانی هم مثل سیدصالحی رفتار می کند و با بازی ندادن به او در نهایت وی را کنار می گذارد و همان ماجرا برای برهانی هم در تیم دیگری تکرار می شود یا نه؟

 

به هر حال حتی اگر برهانی تمرکز هم نداشته باشد این وظیفه سرمربی است که آن را ایجاد کند و انگیزه را بالا ببرد نه اینکه اعلام کند که فلان بازیکن من تمرکز ندارد و عملا بازیکن را تحت فشار روحی بیشتری بگذارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------