آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

بیرانوند تا سال 1401 در پرسپولیس می‌ماند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیرانوند

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در حالی که در این فصل به جمع سرخپوشان اضافه شده است، قرارداد خود را با این تیم 5 سال تمدید کرد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش و شماره یک پرسپولیس که در ابتدای فصل توانست به عضویت سرخپوشان در آید. خبر از عقد قرارداد خود به مدت 5 فصل دیگر با این تیم داده است.

  

دروازه بان پرسپولیسی ها که در دیدار برابر استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد، روزهای درمانی اش را با تمرینات اختصاصی پشت سر می گذارد و در روزهایی که تمرینات او با دست گچ گرفته به سوژه اصلی تبدیل شده است، خبر از تمدید قرارداد خود به مدت 3 فصل دیگر داده است. بیرانوند پیش از آغاز فصل با قراردادی 2 ساله به عضویت سرخپوشان در آمده بود و مدعی است پیش از اعزام این تیم به اردوی دوبی در مذاکره با مسئولان این تیم به مدت 3 فصل دیگر قراردادش را تمدید کرده تا به این ترتیب تا سال 1401 در عضویت پرسپولیس باشد.

    

البته طبق مستنداتی که در سازمان لیگ موجود است و در سایت آن نیز منتشر شده است، دروازه بان پرسپولیس با سرخپوشان دو ساله بسته است و به نظر می‌رسد این قرارداد داخلی بوده و باید برای ثبت نهایی در سازمان لیگ به ثبت برسد. بیرانوند که در مصاحبه هایش بارها اعلام کرده بود خواهان حضوری بادوام در جمع سرخپوشان است با این قرارداد که مدعی آن شده است می تواند 5 سال در این تیم حضور داشته باشد و سال 1400 را نیز با پیراهن این تیم به بازی بپردازد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------