آزمون در میان تعجب کارشناسان بهترین نشد!



با وجود درخشش فوق العاده در مصاف با آنژی در هفته گذشته لیگ برتر روسیه طرفداران روستوف مهاجم ایرانی خود را به عنوان پنجمین بازیکن برتر این دیدار انتخاب کردند.

 به گزارش ورزش سه، گل زیبا و دیدنی اواخر نیمه نخست در کنار نمایش جالب توجه برابر آنژی ماخاج باعث شد تا سردار آزمون از دید بسیاری از کارشناسان فوتبال روسیه به عنوان بهترین بازیکن روستوف در هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه انتخاب و بیشترین نمره را به خود اختصاص دهد اما در نظرسنجی باشگاه از طرفداران این بازیکن ایرانی به توفیق چندانی نرسید چون در چایگاه پنجم ایستاد تا باعث تعجب همه کارشناسان شود.

  

در نظر سنجی سایت باشگاه روستوف ولادیمیر گرانات، مدافع ۲۹ ساله روستوف از سوی هواداران این تیم به عنوان بهترین بازیکن هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه با کسب امتیاز ۴,۸۸ برگزیده شد. سوسلان ادجانف (۴.۸۲)، تیموفی کالاچف ( ۴.۶۷)، میخا مولیا (۴.۶۴) و سردار آزمون (۴.۶۳)  رتبه های  دوم تا پنجم برترین ها را کسب کردند.

  

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 

این درحالی است که پیش بینی می شد مهاجم ایرانی در بین دو بازیکن اول روستوف از دید هواداران قرار بگیرد اما این گونه نشد تا مشخص شود نظر طرفداران باشگاه روسی با کارشناسان تفاوت فاحشی دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------