عبداللهی: چرا رحمتی باید محروم شود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,عبدالله

سرپرست تیم استقلال می‌گوید دلیلی برای محروم کردن مهدی رحمتی پیش از بازی مقابل تراکتورسازی وجود ندارد.

 به گزارش ایسنا، نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با باشگاه استقلال درباره مصاف استقلال و تراکتورسازی تبریز گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و آماده بازی با تراکتور هستیم. این بازی هم مثل سایر بازی‌ها است و تلاش می‌کنیم تا پیروز از زمین خارج شویم. می‌دانیم که تراکتورسازی تیم خوبی است که بازیکنان بسیار خوبی بهره‌مند است و به نوعی پرستاره ترین تیم امسال است. با این‌حال امیدواریم با حضور هوادارانمان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که ماجرای محرومیت رحمتی به دلیل انتشار عکس‌ وی با یک هوادار در فضای مجازی چیست، بیان کرد: باشگاه استقلال در این زمینه مذاکراتی با فدراسیون فوتبال داشت و قرار شد که رحمتی با تاخیر در کمیته اخلاق حاضر شود و اگر رایی صادر شده است، بنده از آن اطلاعی ندارم. باید پرسید دلیل احضار رحمتی به کمیته اخلاق چه بوده؟ اگر بنا به انتشار عکس باشد که امروز باید همه رجال سیاسی را به دلیل عکس گرفتن کنار خانم های سیاسی بی حجاب محروم کرد. در ضمن آن عکس در حضور نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و به اصرار آن هوادار گرفته شده است و اکنون اقای تورک باید بسیاری از بازیکنان و مربیان تیم‌ملی را به دلیل داشتن چنین عکس‌هایی در اردوی تیم ملی فوتبال محروم کند.

 

سرپرست استقلال در پایان اضافه کرد: ما عکس‌های زیادی مانند این عکس را از بازیکنان تیم ملی در فضای مجازی داریم و فکر می‌کنم مطرح کردن این مطالب درحالیکه این عکس در اردوی پیش فصل استقلال در ارمنستان منتشر شده و بعد از گذشت چندماه درست پیش از بازی استقلال و تراکتورسازی از صدور رای صحبت می شود کار درستی نباشد و ایجاد شائبه کند. ضمن احترام به آقای تورک من این اظهارات اخیر ایشان را به حساب آشنا نبودن ایشان با فضای فوتبال می‌دانم. بازهم می‌گویم که محرومیتی به ما ابلاغ نشده و اساساً فکر می‌کنم محرومیت وجود خارجی هم نداشته باشد چون دلیلی برای محرومیت مهدی رحمتی وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------