برانکو ایوانکوویچ: حریف سختی را شکست دادیم/ استحقاق این پیروزی را داشتیم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر پدیده با تقدیر از عملکرد بازیکنانش گفت: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و استحقاق رسیدن به این برد را داشتیم.

 به گزارش مهر، برانکو پس از پیروزی ۲ بر یک عصر امروز شنبه تیمش برابر پدیده گفت: طبیعی است که خوشحال هستیم به خاطر این برد. نیمه دوم تیم بهتری بودیم و استحقاق برد را داشتیم.

 

وی افزود: خوشحالم به خاطر بازیکنانم که تمام توانشان را برای رسیدن به این برد گذاشتند. تماشاگران هم توانستند از این بازی لذت بردند. حریفی را بردیم که سخت و قدر بود و بارها با او مشکل داشتیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: حریف در بخشی از نیمه اول خطرناک بود و موقعیت‌هایی را داشت ولی بیشتر بازی در اختیار ما قرار داشت. بازیکنان ما اخلاق برنده خود را نشان دادند. ما تا ثانیه های آخر قصد برد داشتیم.

 

برانکو ایوانکوویچ در ادامه افزود: ما این حس را داشتیم که می توانیم در ثانیه های پایانی بازی را ببریم. کاملا مشهود بود که بهترین بازیکن تیم حریف، شهاب گردان بود.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تیم پدیده تصریح کرد: مایلم از هماهنگ کنندگان بازی بعد از برف شدید دیروز تشکر کنم. پدیده تیم بسیار خوبی نشان داد. آنها نسبت به سال قبل هم بهتر شده اند و استحقاق رده های بالای جدول را دارند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------