آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

افتخاری: السد را ببریم قهرمان آسیا می‌شویم! / خود سلطانی‌فر خواست منصوریان را نزدش ببرم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر السد قطر را ببریم قهرمان آسیا می‌شویم.

به گزارش فارس، استقلال امروز به جز السد قطر در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رقبای خود را در مرحله گروهی شناخت. از طرفی اتفاقاتی پیرامون آکادمی باشگاه استقلال توسط سیاوش اکبرپور مطرح شد. ضمن آنکه آبی‌پوشان روزهای سختی را در لیگ برتر سپری می‌کند.

 

خبرنگار خبرگزاری فارس پیرامون این اتفاقات با سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفت‌وگویی مفصل را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

همانطور که می‌دانید قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته و به نظر می‌رسد استقلال در مرحله گروهی کار چندان سختی نداشته باشد البته اگر السد را ببرد. 

اگر صعود کنیم سخت نیست؟ اتفاقا می‌گویم سخت است اما اگر السد قطر را ببریم قهرمان آسیا می‌شویم! (با خنده) البته این مسابقه فینال زودرس لیگ قهرمانان است. درست است که السد پشتوانه قوی‌ای دارد و از لحاظ مالی غنی است اما ما هم چیزهایی داریم که آنها ندارند. ما تماشاگرانی داریم که اجازه نمی‌دهند السد آب خوش از گلویش پایین برود. حضور آنها در ورزشگاه آزادی انگیزه تیم را دوچندان می‌کند.ولی مهمتر این است که قبل از آن مسابقه چند دیدار حیاتی مثل بازی با نفت و دیدارهای لیگ برتر دارد. ما باید در ابتدا به جام حذفی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و در این مسابقه به برد نیاز داریم. 

 

شرایط استقلال چطور است؟ 

تیم ما تمرینات خودش را پیگیری می‌کند و من امروز با علیرضا منصوریان نشستی را برگزار کردم و به او اعلام کردم هر کمکی از دستم بربیاید برای وی انجام می‌دهم. حتی به او گفتم اگر به بازیکن نیاز دارد لیست مدنظر خود را ارائه کند که قرار شد منصوریان چند روز دیگر در مورد این موضوع با من صحبت کند. 

 

این روزها صحبت‌های زیادی پیرامون بازگشت شهباززاده و منتظری به استقلال مطرح می‌شود. در این خصوص چه صحبتی دارید؟ 

اول از همه بگویم که ما لیست خروجی هنوز ندیدیم و منصوریان چیزی به من ارائه نکرده است. منصوریان روی سجاد شهباززاده تاکید دارد و او اگر بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد ما مشکلی از این لحاظ نداریم.

 

پس بحث منتظری چه می‌شود؟ 

در مورد منتظری صحبتی انجام نشده است.

 

اما صحبت‌های پژمان منتظری در برنامه نود این شائبه را به وجود آورد که با وجود تمایل او منصوریان این بازیکن را جذب می‌کند. 

معمولا مشکل همین مسائل است. همیشه می‌گوییم اول بیایند مشکل هر دو نفر برگشتن است. اجازه بدهید اول آنها رسما ابراز تمایل کنند بعد صحبت می‌کنیم.

 

روز گذشته جلسه هیأت مدیره استقلال برگزار شد و معینی با ناراحت نشست را ترک کرد و زمانی نیز خودش را ممنوع‌المصاحبه، ماجرا چیست؟ 

من از آنها خواهش کردم که اگر انتقاد یا پیشنهادی دارند از طریق رسانه‌ها انجام ندهند. متاسفانه از صحبت‌ها سوءاستفاده می‌کنند و تعبیر و تفسیرهای زیادی از حرف‌هایشان می‌شود و این موضوع در روحیه سرمربی‌ ما تاثیرگذار است. گفتم صحبت‌ها را به من منتقل کنند و من هم به منصوریان نظرات را انتقال می‌دهم. به هر حال هیأت مدیره باید توضیحاتش را بدهد و نظراتش را بگوید چون اگر فردا رئیس مجمع از آنها پرسید که چرا واکنشی نشان ندادند، آنها باید پاسخگو باشند. 

 

در مورد راهکارهای حل مشکلات استقلال صحبت شد؟ 

حتما در مورد این مسئله صحبت کردیم. من عینا حرف‌های هیأت مدیره را به منصوریان منتقل کردم ولی اجازه بدهید در مورد جزئیات دیگر صحبت نکنیم.

 

به آکادمی برسیم. اظهارات سیاوش اکبرپور نگران کننده بود.  

اول اینکه این مسئله را خیلی بزرگ کردند. فساد در آن چیزهایی که می‌گویند نیست. ممکن است اتفاقاتی جزئی در بستن قراردادها و نقل و انتقالات بازیکنان صورت گرفته باشد ولی به آن شکلی که می‌گویند نه. اتفاقا اتفاقات آکادمی رصد شده و ما مدارک را جمع کردیم و به کمیته انضباطی دادیم و آنها در حال بررسی هستند. 

 

پس اکبرپور چه می‌گوید؟ 

بحث آقای اکبرپور قبل از همه مسائل این بود که هیأت فوتبال اعلام کرد او نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. سپس او استعفا داد و ما هم موافقت کردیم. 

 

اما اکبرپور گفت به شما گفته که برای آکادمی اتفاقات  بدی در حال رخ دادن است و شما واکنشی نشان ندادید. 

من با سیاوش اکبرپور 2 بار جلسه داشتم ولی در مورد تخلفات با من هیچ حرفی نزد. او درباره برنامه آکادمی با من صحبت کرد ولی اگر واقعیتش را بخواهید باید بگویم آکادمی خیلی کار دارد تا درست شود. من به خاطر بدهی‌ها و تیم بزرگسالان فرصت نکردم به آن رسیدگی کنم ولی بعضی موارد چیزهایی را به ورمزیار گفتم و تذکر دادم که پیگیری کنند. یکی از مشکلات این بود که قراردادها درست نبود و بعضی‌ها هم بدون تائیدیه ما به هیأت فوتبال رفت. البته من جلوی این مسئله را گرفتم. 

 

اما اکبرپور ادعا کرده ورمزیار قبلا منشوری بوده است.  

چه کسی گفته ورمزیار منشوری بوده است. چرا اگر منشوری است فدراسیون جلویش را نمی‌گیرد؟ اگر او مشکلی داشت قطعا کمیته اخلاق و کمیته انضباطی برای ما نامه می‌نوشت.

 

شب گذشته برنامه نود یک فایل صوتی از یکی از اعضای آکادمی و حسین کاظمی مربی نوجوانان استقلال پخش کرد که ظاهرا از طرف شهاب جهانیان به کاظمی توصیه شده بود بازیکن توصیه‌ای وی را بگیرد. هر چند جهانیان ادعا کرد چنین مسئله‌ای نبوده است. 

اینها مسائلی است که من نمی‌خواهم به آن ورود پیدا کنم. تصمیمات من تصمیمات مدیریت کلان است و من راس هرم را درست کنم بقیه خودش درست می‌شود. 

 

ظاهرا پروپیچ از استقلال شکایت 170هزار دلاری کرده و به شدت پیگیر ماجراست. 

بله او از استقلال طلبکار است و وکیل ما در حال پیگیری. 170 هزار دلار پولی نیست و اگر رایی برای ما صادر شود آن را پرداخت می‌کنیم.

 

ظاهرا از ماجرای پیش آمده برای رحمتی هم دلخور شده بودید؟ 

ما گفتیم چرا باید رحمتی محروم شود. ما متدین‌تر و پاک‌تر از مهدی رحمتی نداریم. مثلا وقتی من در خیابان هستم یک نفر بخواهد عکسی کنار من بگیرد آیا من باید محروم شوم؟

 

یکی دیگر از مسائلی که امروز در رسانه‌ها مطرح شد ماجرای دلخوری وزیر ورزش از شما و منصوریان به خاطر اینکه مسائل جزئی باشگاه را به دفتر او کشیدید بود، آیا این قضیه صحت دارد؟ 

نه. اتفاقا خود وزیر ورزش خواست که منصوریان را پیش او ببرم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------