آخرین مهلت ارسال مدارک نمایندگان ایران در آسیا اعلام شد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

آخرین مهلت ارسال مدارک تیم های ایرانی حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیامشخص شد.

 به گزارش مهر، علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون، با ارسال نامه ای به باشگاه های حاضر در رقابت های  لیگ قهرمانان آسیا مدارک لازم جهت ثبت نام بازیکنان و اعضای کادر فنی را به شرح ذیل اعلام کرد.

 

با توجه به مکاتبات قبلی صورت گرفته در رابطه با ثبت نام بازیکنان و کادر فنی باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷، به پیوست نامه مورخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۶ کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین رابطه ارسال می‌شود

 

در همین رابطه مقتضی است تا مدارک مورد نیاز ذیل را جهت ثبت نام بازیکنان و کادر فنی باشگاه با توجه به مواد ۷/۲۵ و ۲۸ دستورالعمل اجرائی مسابقات AFC در قالب فرمت jpeg و در دو فایل مجزای Players  و Officials به همراه فولدرهای جداگانه برای هر نفر و به نام آنها جهت ثبت نام به صورت آنلاین در سایت ثبت نام بازیکنان و کادر فنی AFC  قبل از تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۵ به دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ارسال کنید.

 

-   مدارک لازم جهت ثبت نام بازیکنان: عکس رنگی سایز پاسپورت در سه ماه اخیر، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی، کپی قرارداد بازیکن با باشگاه،  ITC در صورت نیاز، فرم MOU برای بازیکنان دارای قرارداد آماتور.

 

-   مدارک لازم جهت ثبت نام کادر فنی: عکس رنگی سایز پاسپورت در سه ماه اخیر، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی، مدرک تحصیلی/ آموزشی مورد نظر مانند مدرک مربیگری و غیره با توجه به پیوست ۵ از دستورالعمل اجرائی مسابقات AFCC .

 

علاوه بر این با توجه به ماده ۲۴ از آئین نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ هر باشگاه موظف به ثبت نام حداقل ۱۸ بازیکن و حداکثر ۳۰ بازیکن است که الزاماً سه نفر از آنها می‌بایست دروازه‌بان باشند. بعلاوه باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف ۲۰ نفر کادر فنی را در لیست خود ثبت نام کنند.

 

همچنین در رابطه با جایگزینی و اضافه کردن بازیکن بعد از مهلت نهایی AFC (۲۳ ژانویه ۲۰۱۷) توجه مدیران عامل باشگاه ها را به مواد ۱/۴/۲۴، ۲/۴/۲۴، ۴/۴/۲۴، ۵/۴/۲۴  از آئین نامه اجرائی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ جهت بهره¬ برداری جلب می¬کند.

 

شایان ذکر است مسئولیت عدم ارسال مدارک فوق الذکر قبل از مهلت مقرر جهت ثبت نام بازیکنان و کادر فنی در مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ که منجر به حذف باشگاه از مسابقات می شود به عهده باشگاه ها بوده و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با ارسال مدارک بعد  از موعد مقرر نخواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------