آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فرار استقلال از باخت مقابل سپاهان در ثانیه های پایانی



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر در حالی که تا ثانیه های پایانی مقابل سپاهان عقب بود، توانست این باخت را با نتیجه تساوی عوض کند.

 به گزارش مهر، تیم های فوتبال استقلال و سپاهان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

علیمحمدی در دقیقه ۷۰ برای سپاهان گلزنی کرد و بهنام برزای در دقیقه ۹۳ گل تساوی را به ثمر رساند.

 

این مسابقه از ساعت ۱۴:۳۰ و با قضاوت علیرضا فغانی آغاز شد.

 

استقلال با نظر علیرضا منصوریان با ترکیبی متفاوت نسبت به مسابقات قبل تیمش را روانه میدان کرده بود که مهمترین تغییر، نیمکت نشینی مهدی رحمتی بود. حسین حسینی، مگویان، مجید حسینی، پادوانی، میلاد زکی پور ( یعقوب کریمی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (علی قربانی)، بهنام برزای، مجتبی حق دوست (آرش افشین)، کاوه رضایی و جابر انصاری ۱۱ بازیکن اصلی استقلال را در این مسابقه تشکیل می دادند.

 

بازی در دقایق نخست با حملات سپاهان همراه بود. ابتدا این فرید بهزادی بود که می توانست در دقیقه ۳ سپاهان را پیش اندازد ولی عکس العمل حسین حسینی دروازه بان استقلال مانع گلزنی میزبان شد.

 

در ادامه این تیم استقلال بود که هجومی تر ظاهر شد. جابر انصاری در دقیقه ۱۵ شوتی به سمت دروازه سپاهان زد که این توپ با دخالت دروازه بان سپاهان راهی کرنر شد. انصاری در دقیقه ۱۹ هم توپ را به تیرک دروازه سپاهان زد.

 

جدی ترین موقعیت سپاهان در نیمه نخست در دقیقه ۲۸ رقم خورد جایی که شوت سنگین طالب ریکانی بازیکن سپاهان توسط دروازه بان استقلال دفع شد و به کرنر رفت. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم بازهم این سپاهان بود که بازی را هجومی آغاز کرد ولی استقلال هم رفته رفته بر بازی مسلط شد. حملات بازیکنان استقلال تا جایی پیش رفت که جابر انصاری برای بار دوم و این دفعه با ضربه سر توپ را به تیرک دروازه سپاهان کوبید تا دومین موقعیت جدی آبی ها از دست برود.

 

عبدالله ویسی سرمربی سپاهان با انجام یک تعویض روند بازی را عوض کرد. رسول نویدکیا که نیمکت نشین بود به جای طالب ریکانی وارد زمین شد و توانست موقعیت های خوبی برای مهاجمان سپاهان فراهم کند. در نهایت این سپاهانی ها بودند که در دقیقه ۷۰ و روی یک کار ترکیبی از سمت چپ دفاع استقلال توانستند توسط جلال الدین علیمحمدی به گل اول برسند.

 

منصوریان برای جبران نتیجه، برای تقویت خط حمله تیمش آرش افشین را به جای حقدوست وارد زمین کرد. سپاهانی ها هم با وجود برتری یک گله برابر استقلال، چشم به ضد حملات داشتند و بارها با استفاده از بازیکنان سرعتی خود دروازه استقلال را تهدید کردند ولی راه به جایی نبردند.

 

ورود علی قربانی به زمین برای استقلال هم آخرین راهکاری منصوریان برای فرار از شکست در این مسابقه بود تا خط حمله استقلال با چند مهاجم در ثانیه های پایانی فشار عجیبی روی دروازه سپاهان وارد کند. در دقیقه ۹۰ استقلال در چند صحنه متوالی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند که باز هم یکی از این توپها به تیرک سپاهان خورد ولی ثمری برای آبی پوشان نداشت.

 

در نهایت آبی پوشان در ثانیه های پایانی و در دقیقه ۹۳ با ضربه سر توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا تیم استقلال از یک شکست حتمی رهایی یابد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------