آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

زادمهر اعلام کرد: جدایی دو بازیکن دیگر از پرسپولیس قطعی شد / واکنش به استعفای طاهری



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,زادمهر

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دو بازیکن جوان این تیم در نقل و انتقالات راهی تیم دیگری خواهند شد، گفت: درباره خبر بازنشستگی علی اکبر طاهری طبق قانون کارها را پیش می بریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زادمهر در پایان جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه گفت: بحث اول تصمیماتی بود که قرار است در رابطه با دانشگاه پرسپولیس گرفته شود و در این مورد بحث و گفتگو کردیم. موضوع دوم هم در رابطه با لیست ورودی و خروجی تیم بود.

 

وی افزود: این طبیعی است که همه باشگاه‌ها لیست ورودی و خروجی داشته باشند، اما تا قبل از اتمام کامل بازی‌های نیم فصل، ما بحث حرفه‌ای را رعایت می‌کنیم و با هیچ بازیکنی مذاکره نخواهیم کرد. ما همچنین قرار است تا جذب بازیکنی قطعی نشده است، آن را اعلام نکنیم.

 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آنچه که تا الان عامل موفقیت پرسپولیس شده، آرامش است و در کمال آرامش سعی می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

 

زادمهر در رابطه با موضوع بازنشستگی علی‌اکبر طاهری و استعفای وی تصریح کرد: ما تلاشمان را می‌کنیم تا تمام مسائل در پرسپولیس به صورت قانونی پیگیری شود و طبق قانون، کارها را پیش ببریم.

 

وی در خصوص جدایی دو بازیکن اوکراینی اظهار کرد: ما نمی‌توانیم در کار فنی دخالت کنیم. مربی‌مان را قبول داریم و لیست ورودی و خروجی با نظر ایشان تدوین می‌گردد.

 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: همچنین در این جلسه قرار شد که دو بازیکن ما به نام‌های محمد رحمتی و شهاب زاهدی تیم را ترک کنند و با نظر سرمربی به تیمی بروند که بتوانند در آنجا بازی کنند. این بازیکنان هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی، شرایط خوبی داشتند و همچنین چند تیم خواهان آنها بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------