برانکو: فردا از ملی‌پوشان می‌پرسم چرا برگشته‌اند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس می‌گوید از بازگشت هفت بازیکن ملی‌پوش خود از اردوی تیم ملی استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: امروز جلسه‌ای در باشگاه داشتیم. درست مثل همیشه اما موضوع اصلی ما بحث درباره آماده سازی تیم بود. این هم باید مشخص می‌شد که وضعیت بازیکنانی که می‌خواستیم به کجا رسیده چون باید تیم را آمده کنیم. همان طور که گفتم لیگ و آسیا برای ما مهم است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت ملی‌پوشان تیمش به ایران عنوان کرد: من تازه متوجه این موضوع شدم و به این خاطر الان نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم. فردا ملی‌پوشان را در تمرین خواهم دید و پس از صحبت با آنها در این مورد اظهارنظر خواهم کرد.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا این کار کی‌روش حرفه‌ای بوده یا احساسی، تصریح کرد: برای من مهم نیست که دیگران چگونه رفتار می‌کنند و فقط کار خودم را می‌کنم. آنها خودشان حرفه‌ای هستند و می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند. هر فردی کار خودش را انجام می‌دهد و هر مربی نظر خودش را می‌دهد. درباره اینکه بازیکنان ما چرا برگشتند تا زمانی که با آنها صحبت نکنم نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم.

 

برانکو درباره اینکه آیا این کارهای انجام‌شده حرفه‌ای بوده یا خیر، تصریح کرد: من اهمیت نمی‌دهم که دیگران چطور رفتار می‌کنند. من بر اساس تجربه خودم کار می‌کنم، دیگران حرفه‌ای هستند و می‌دانند چه کار می‌کنند.

 

وی ادامه داد: هر مربی نظر خودش را دارد و بر اساس روش کار خودش فعالیت می‌کند، من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان حداکثر توانشان را برای باشگاه گذاشتند و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. افتخار می‌کنیم که ۷ ملی‌پوش داریم، هرچند به نظر من می‌توانستیم ملی‌پوشان بیشتری داشته باشیم. هیچ‌وقت مشکلی برای حمایت از تیم ملی نداشته‌ایم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در بیانیه فدراسیون آمده برنامه تیم ملی از قبل اعلام شده بود، گفت: بله همین‌طور است اما من دیشب هم گفتم که اردوی امارات در برنامه اولیه فدراسیون نبود.

 

برانکو در واکنش به این سؤال که چرا ملی‌پوشان تیمش برگشتند، با حالت خاصی گفت: چرا برنگردند، آنها به باشگاه خودشان بازگشتند. بازیکنان من در دنیا بهترین هستند و من خوشحالم که آنها را در اختیار دارم. از بازگشت ملی پوشانم به ایران استقبال می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------