بازگشت پرسپولیس به صدر جدول در شب رکوردشکنی طارمی



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با یک گل سایپا را شکست دهد و به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بازگردد.

 به گزارش ایسنا، دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۶:۳۵ به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا به به صدر جدول بازگشتند.

 

در دقیقه پنج پاس غلامرضا رضایی با اشتباه فرشاد احمدزاده نصیب محمدرضا خلعتبری شد و این بازیکن از زاویه ای تنگ توپ را به بیرون زد.

 

در دقیقه 9  خطایی که روی احمدزاده صورت گرفته بود، با ضربه سروش رفیعی همراه شد که این ضربه با برخورد به مدافع سایپا به بیرون رفت.

 

در دقیقه ۲۲ پاسهای رد و بدل شده میان بازیکنان پرسپولیس به مسلمان رسید و شوت محسن مسلمان از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

 

در دقیقه ۲۸ سانتر انصاری از میانه میدان به جلال حسینی رسید و این بازیکن توپ را با سر در اختیار طارمی قرار داد که شوت مهاجم پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۳۷ بازیکنان پرسپولیس حرکتی را از سمت چپ ترتیب دادند که  ارسال زیبای احمدزاده به بدن مهدی طارمی برخورد کرد و توپ به‌راحتی در اختیار حامد لک قرار گرفت.

 

در دقیقه 47 پرسپولیس صاحب اوت شد که وحید امیری توپ را برای مسلمان فرستاد . محسن مسلمان نیز با ارسالی زیبا طارمی را در موقعیت گل قرار داد که ضربه مهاجم پرسپولیس در محوطه شش قدم وارد دروازه سایپا شد.

 

در دقیقه 54 باز هم بازیکنان پرسپولیس از سمت راست ضدحمله ای را ترتیب دادند که پاس‌های متوالی بازیکنان این تیم به طارمی رسید که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان  سایپا به کرنر رفت.

 

در دقیقه 54 حمله‌ی بازیکنان سایپا با خطای احمدزاده روبرو شد و چون مانع از تک به تک شدن رضا جعفری با بیرانوند شد، داور به شماره 10 قرمزها کارت قرمز نشان داد و او را از زمین اخراج کرد.

 

ضربه ایستگاهی خطرناک حامد شیری در دقیقه 55 با دفع ناقص بیرانوند به کرنر رفت.

 

در دقیقه 67 این دیدار بازیکنان سایپا صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که باز هم ضربه‌ی زیبای ایوب کلانتری با دفع ناقص بیرانوند همراه شد و در ادامه بازیکنان سایپا نتوانستند از توپ برگشتی استفاده کنند.

 

در دقیقه 75 حرکات تکنیکی سروش رفیعی و پاس او،‌ توپ را به محسن مسلمان رساند و شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

مهدی طارمی با باز کردن دروازه سایپا، سی و دومین گل خود برای پرسپولیس در لیگ برتر را به ثمر رساند و با عبور از جواد کاظمیان، به بهترین گلزن این باشگاه در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------